صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی نیم پیلوت در چمستان

خرید ویلا شهرکی نیم پیلوت در چمستان اسکان رایگان

799

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

قیمت
1،400،000،000 تومان
700میلیون پیش مابقی اقساط بدون بهره معاوضه باخودرو
کد ملک 16771
زمین
160 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا شهرکی نیم پیلوت در چمستان

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک رادین درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

امروز قصد داریم تا خرید  ویلا نیم پیلوت در منطقه جنگلی چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا لاکچری  را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی 24ساعته میباشد و بعلاوه در 4گوش و در تمام زوایا دوربین مداربسته کار گذاشته شده است

خرید ویلا نماسنگ اگر بخواهیم به متریال و دکوراسیون داخلی ویلا بپردازیم.درب ضدسرقت با کناف درجه 1 و نورپردازی و زیبا با نصب تی وی روم در طبقه اول و تراس در طبقه دوم و بعلاوه نصب اسمالن مجازی زیبا برلی تمام سرویس و حمام  باید به کاغذدیواری های زیبا و کف ویلا که تماما سرامیک می باشد اشاره کنیم. همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های زیبا و مرغوب می باشد.

خرید ویلا شهرکی در شمال در شهرکی برند واقع شده که نگهبانی شبانه روزی دارد و دارای فضای سبز و باغبان است

این ویلای مهندسی دارای سند رسمی سندششدانگ عرصه واعیان بهمراه پروانه ساخت و پایانکار میباشد و همچنین 3کنتور این ویلای نیم پیلوت بصورت کنتور اختصاصی نصب شده است

فاصله این ویلا تا دریا 2کیلومتر با ویوی ابدی کوه و جنگل

خرید ویلا اقساطی 700میلیون پیش مابقی اقساط بدون بهره معاوضه باخودرو

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس باما که در ابتدای سایت قرار دارد.مراجعه نمایید.

با پیش پرداخت اول کلید ویلا با یک فروش نامه و کدرهگیری و البته بنچاق قبلی بشما تحویل داده میشود

کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود

برای دریافت فایل مشابه ومشاوره رایگان باما تماس بگیرید

خانوم سهرودی 09116009788

چَمِسْتان، که به زبان مازندران طبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ  واتاشان و دریاچه الیمالات از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند

کوه‌های مهم:  میرخمند - واز- لاویج- طارم- رودبارک -گزناسرا و… میرخمند

پارک‌های جنگلی کشپل: این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد، پارکی در حاشیهٔ زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پرآب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده‌است.

اب گرم لاویج: روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی " لاویج "، یکی دیگر از نقاط دیدنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه