صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال

خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال اسکان رایگان

981

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

قیمت
2،900،000،000 تومان
4فقر چک
کد ملک 16774
زمین
340 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال

با درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت همراهان عزیز سایت تخصصی رادین؛ امیدوارم حالتون عالی باشه.

امروز با معرفی یک دستگاه ویلا باغ زیبا در منطقه زیبا و برند بهدشت در خدمتتون هستیم؛ پس اگر علاقمند به خرید ویلا لاکچری هستید، این پست را تا انتها با ما باشید.

 

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس باما که در ابتدای سایت قرار دارد.مراجعه نمایید.

 

در ساخت این بنا از مصالح درجه یک موجود در بازار استفاده شده است؛ این ویلا باغ جنگلی دارای زمینی به مساحت 340 متر و بنایی به متراژ 300 متر می باشد؛ همچنین دارای 3 اتاق خواب بزرگ و دلباز می باشد که هر کدام برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، مستر هستند.

 

 نمای این ویلا از سنگ می باشد خرید ویلا نماسنگ به دلیل عمر بالای سنگ در برابر تغییرات دمای هوا، طرفداران زیادی دارد؛ همچنین کف این بنا از سرامیک پوشیده شده است.

 حیاط سازی شیک با کاشت نهال و در حیاط توام با سنگفرش و خرید ویلا استخر دار

همانطور که مستحضر هستید خرید ویلا دوبلکس داشتن سند برای هر ملکی یکی از مهم ترین و شاید حتی برگ برنده آن ملک باشد؛ این ویلا نیز سند دار می باشد؛ با دارا بودن سند، خریدار، خاطرش از بابت سالم بودن ملک جمع خواهد بود؛ چنانچه قصد دارای سند رسمی  را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

انشعابات این ویلا ( اعم از آب، برق و گاز) نصب می باشد؛ این بدان معنی است که بعد از خرید این ویلا، کلیه انشعابات به نام خریدار تغیر مالکیت داده می شود.

 

از دیگر ویژگی های این ویلا، حیاط سازی و باغچه کاری زیبای آن می باشد که داری الاچیق که احساس آرامش و چشم نوازی خاصی به خریدار می دهد؛ باغچه ویلا به وسیله گل های زینتی زیبا و خوشبو تزئین شده است.

 

 سقف این ویلا باغ، لمبه کاری می باشد که احساس کلبه داخل جنگل را به آدم می دهد و در پشت بام این ویلا الاچیقی وجود دارد آشپزخانه آن دارای کابینت از بهترین جنس، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین دارای درب ورودی ضد سرقت است؛ تراس بزرگی در جلوی ویلا در نظر گرفته شده است که چشم انداز زیبای طبیعت را برای این ویلا به ارمغان آورده است.

 

دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی، از دیگر مزایای این ویلا باغ جنگلی می باشد؛ روستایی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای امنیت بالایی می باشد که فروخته شدن چندین ویلا در شهرک های آن، این حرف را اثبات می نماید؛ این روستا از نظر موقعیت جغرافیایی بین جنگل و دریا قرار دارد؛ به طوری که فاصله با جنگل و دریا 15 دقیقه می باشد که موجب شده خریداران زیادی به این منطقه مراجعه کنند. 

 

 

با پیش پرداخت اول کلید ویلا با یک فروش نامه و کدرهگیری و البته بنچاق قبلی بشما تحویل داده میشود

 

کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

 

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود

 

برای دریافت فایل مشابه ومشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

خانوم سهرودی 09116009788

 

چَمِسْتان، که به زبان مازندران طبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است

 

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ  واتاشان و دریاچه الیمالات از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند

 

 


محدوده آدرس: کلوده

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه