صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال

خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال اسکان رایگان

720

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

قیمت
3،000،000،000 تومان
4فقره چک
کد ملک 17032
زمین
450 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ما در سایت تخصصی املاک رادین حال دلتون عالی باشه.

امروز به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس در یک شهرک خصوصی می پردازیم؛ این ویلا در یکی از روستاهای منطقه امام زاده عبدالله بنا شده است؛ روستایی با خیابان سازی زیبا که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، با ما همراه باشید.

خرید ویلای با نمای کلاسیک  دارای 450 متر زمین می باشد که 190 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3  اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، بزرگ و دلباز به همراه حمام جداگانه می باشد؛ از ویژگی های این ویلا، ساخت مهندسی شده آن است که با طراحی خاص و استفاده کردن از بهترین متریال موجود در بازار، بهره برده شده است.

در سطح  کف این ویلا از پارکت و کفپوش استفاده شده است. 

از دیگر ویژگی این ویلای جنگلی، دارا بود تراس های بزرگ در جلو ویلا با ویو به شهرک و همچنین تراس بزرگ پوشیده شده با چمن مصنوعی در پشت ویلا با چشم انداز فوق العاده دشت، جنگل و کوه می باشد.

این ویلا دوبلکس لاکچری، خرید ویلا شهرکی با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را جمع می کند؛ تمامی ویلاهای این شهرک به صورت دوبلکس بوده و همگی آنها فروخته شده می باشند؛ فاصله این شهرک تا جاده اصلی هراز تنها 10 دقیقه می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی در شمال  دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلا داخل بافت مسکونی روستا بوده و دارای پروانه ساخت می باشد؛ همچنین مالک متعهد شده است سند را تحویل خریدار می دهد؛ همانطور که می دانید 

دارای سند رسمی از مهمترین دغدغه های خریداران ویلا در این روزها می باشد. 

انشعابات این ویلا به صورت کنتور جداگانه نصب می باشد که با خرید این به ویلا به نام مالک جدید، تغییر مالکیت داده می شود. 

از دیگر ویژگی های این ویلا، حیاط سازی فوق العاده زیبای آناست؛ باغچه کاری زیبا به همراه یک نخل تنومد، زیبایی خاصی را به این ویلا داده است که چشم هر خریداری را نوازش می دهد. 

فروش این ویلا بصورت نقد و اقساط می باشد؛ به گونه ای که شما با پرداخت بخشی از مبلغ اعلام شده، می  توانید الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نمایید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

تمامی مدارک مربوط به این ویلاباغ مدرن قابل استعلام بوده تا شما عزیزان خرید امن و مطمعنی را با املاک رادین تجربه کنید

 کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود 

برای دریافت فایل مشابه ومشاوره رایگان باما تماس بگیرید

خانوم سهرودی 09116009788

چَمِسْتان، که به زبان مازندران طبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ  واتاشان و دریاچه الیمالات از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه