صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال

خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال اسکان رایگان

772

مشاور امیر سرابی

** 09117377829 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،000،000،000 تومان
3 فقره چک
کد ملک 17058
زمین
300 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس ویو جنگل در شمال

خرید ویلا نوساز

 امروزی قصد خرید ویلای نما مدرن و به دلیل آن ظاهر شیک و تراس و روف گاردن آن و استفاده از نمای اجر و شیشه در  میشه خرید ویلا لاکچری  که امروزه در ویلاهای لوکس و مدرن کاربرد دارد استفاده می‌باشد.

خرید ویلا دوبلکس متراژ زمین در حدود 300 متر به صورت محصور و دیوار‌کشی شده و حیاط سازی کامل که در حدود 90 متر از زمین که تقریبا نیمی از آن برای احداث ویلا اشغال شده، و سازه‌ای در حدود 180 متر در دو طبقه با احتساب روف گاردن حدود 30 متری که به ویلا جنگلی دوبلکس شناخته می‌شود را به خود اختصاص داده است.

متراژ ویلا حدود 180 متر که در طبقه ورودی و همکف همان‌گونه که از عکس ویلا جنگلی شهرکی نمایان است دارای، سالن 50 متری با آشپزخانه‌ای حدود 25 متر کامل و مجهز و اتاق خواب در کنار سالن و سرویس بهداشتی سمت راست سالن به صورت مخفی و پله‌ای استاندارد که شما را به طبقه اول با سالن نشیمن کوچک و زیبا که از دو طرف به تراس که چشم‌انداز جنگل و را به تصویر می‌کشد، همچنین دو خواب مستر با سقف کناف و کف‌پوش سرامیک شده، و تراسی که در ظلع جنوبی با پله‌ای چوبی به قسمت اپن تراس یا تراس باز بدون پوشش سقف که به روف گاردن شناخته می‌شود و دید مسلط جنگل را به عینه و بدون مشرف خواهید داشت.

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی  با سازه‌ای دوبلکس 3 خواب و دارای روف گاردن که ظاهری مدرن و لوکس به ویلا بخشیده علاوه بر این محاسن دارای پایان‌کار دارد که جهت اخذ مدارک قانونی آن اقدام شده و انشعابات برق و گاز و آب روی ویلا نصب و قابل اجرا می‌باشد، و از همین امتیاز وقوع ملک در بافت محل شما مالک عزیز می‌توانید سند شورایی ویلا را به سند مالکیت ششدانگ عرصه و عیان طی مراحل اداری و قانونی تبدیل  به دارای سند رسمی نمایید.

مسیر ویلا بسیار هموار
 و با جاده‌ای آسفالت شده که از جاده اصلی منشعب می‌گردد و در حدود 2 کیلومتر به سمت جنگل و دامنه کوه پیش می‌رویم تا به این مجموعه زیبا که فروش ویلا جنگلی شهرکی شده برسیم و آن را ببینیم، البته مناظر جنگلی و دیدنی چون دریاچه و امکانات و امتیازات ساحل ایزدشهر که ویلا نزدیک آب و دریا است و علت آن اختلاف نزدیک دریا و جنگل در این محدوده می‌باشد که برای آن قابل دسترس و برای شما نیز خالی از لطف نخواهد بود.


وجه تمایز خرید ویلا شهرکی در شمال 
چنانچه دسته‌ای از افراد به هر دلیل مالی یا علاقه به خرید ویلا در مازندران داخل شهرک در شمال به دنبال آن هستند حتما ویلا جنگلی بدون مشرف با ویو یا چشم انداز باز و کامل جنگل و دریا را سایت ملاک رادین  قرار می‌دهیم.
باید خاطر نشان کرد که این ویلای جنگلی علاوه بر داشتن محاسن فوق، درون شهرکی کوچک و تهرانی‌نشین که از یک سو به جنگل و از سوی دیگر به پارک جنگلی متصل بوده و از سمت شمال نیز به دلیل داشتن ارتفاع زیاد و شیب مناسب، چشم‌انداز جنگل را کامل داشته و از لحاظ موقعیت و مکان با ویلاهای فروشی در پای کوه و دامنه جنگل نیز رقابت می‌کند.

خرید ویلا اقساطی

قیمت ویلا با توجه به سازه مدرن آن و موقعیت خاص و بی‌نظیر جنگلی و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده در حدود 3 میلیارد  تومان مشخص شده و این قیمت برای چنین سبک ویلایی کاملا واقعی و منطقی در کل چنان‌چه شرایط خرید ویلا به صورت نقدی باشد این تخفیف برای شما اجرا گردیده و شما می‌توانید صاحب یکی از زیباترین ویلایی شهرکی در محدوده‌ بی‌نظیر جنگلی در شمال شوید.

تمامی مدارک مربوط به این ویلاباغ مدرن قابل استعلام بوده تا شما عزیزان خرید امن و مطمعنی را با املاک رادین تجربه کنید

 کافیست بر روی قسمت رنگی شده و زیر خط ها کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود 

برای کسب اطلاعات بیشتر باماتماس بگیرید: امیر سرابی:09117377829


محدوده آدرس: ایزدشهر

مشاور امیر سرابی

** 09117377829 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه