صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی دوبلکس ویو جنگل در شمال

خرید ویلا شهرکی دوبلکس ویو جنگل در شمال اسکان رایگان

784

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
2،800،000،000 تومان
1 میلیارد و 150 میلیون پیش مابقی اقساط بدون بهره معاوضه باخودرو
کد ملک 17061
زمین
400 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی دوبلکس ویو جنگل در شمال

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک رادین درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

 

آیا این ویلا شهرکی تمام موارد فوق را داراست؟

در جواب باید بگویم بله، تمام ویژگی‌هایی که فروش ویلا داخل شهرک باید از آن بهره‌مند باشد را داراست و همین مساله آن را به یکی از بهترین ویلاهای شهرکی در شمال مبدل ساخته است.

موقعیت و آدرس ویلا؛

خرید ویلا دوبلکس موقعیت ویلا با دریا حدود  15KMو با جنگل در حدود 700 متر فاصله دارد  داخل شهرکی 4 هکتاری با تعداد 20 قطعه زمین و ویلا همجوار است.

مشخصات خرید ویلا شهرکی در شمال 

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی 24 ساعته است و در حدود 400000 متر مربع مساحت داشته و شامل 20 قطعه زمین 400 متری است که در حدود نیمی از این قطعات به عنوان زمین خالی و نیمی دیگر به ویلا اختصاص دارد.

از متراژ 4 هکتار شهرک حدود 1 هکتار آن به مشاعات شامل خیابان بزرگ، پیاده رو، فضای، سوییت نگهبانی، دفتر مدیریت شهرک و ... را به خود اختصاص داده.

توجه؛
1هکتار از 4 هکتار شهرک به فضای سبز و مشاعات اختصاص دارد و ویلاها از هم در حدود 70 متر فاصله دارند! این یعنی فروش ویلا داخل شهرک به عنوان مجموعه‌ای مشابه پارک ویلا و کمتر یا هیچ شهرکی چنین موقعیت و شرایطی را ندارد.

مساحت زمین و بنا ویلا؛

حدود 400 متر خالص در سند مساحت زمین ویلاست و در حدود 250 متر بنای ویلاست که دارای 3 خواب می‌باشد و باید به متراژ بنا 12 متر هم اضافه کرد که مربوط به تراس است یعنی بنای ویلا در حدود 412 متر محاسبه خواهد شد.

 دارای سند رسمی تکبرگ رسمی با پروانه ساخت وپایانکار میباشد

مشخصات بیرونی و داخل ویلا؛

خرید ویلا نماسنگ داخل شهرک که بیشتر در ذیل توضیح می‌دهیم به ویلا 3 خواب نیز شناخته می‌شود و اگر کامل‌تر بگوییم ویلا در شهرک جنگلی واقع شده که با مشخصات زیر معرفی می‌گردد.

حیاط ویلا؛

فضا سازی بسیار زیبا و مهندسی شده با تنوع گیاهان و گل‌های زینتی که در حدود 250 متر از متراژ زمین 400 متری ویلا را به خود اختصاص داده بسیار رویایی و روح نواز است و به حق فروش ویلا داخل شهرک را توصیف می‌کند.

طبقه همکف؛

این قسمت از ویلا در حدود 125 متر است و شامل سالن، آشپزخانه، سرویس و حمام عمومی، اتاق خواب مستر، تراس شمالی و جنوبی است.

طبقه اول؛

در این قسمت که حدود 125 متر است سالن نشیمن به همراه مینی آشپزخانه، 2 اتاق خواب به همراه کمد دیواری که یک خواب مستر و 1 خواب معمولی و دارای تراس شمال جنوبی است

آیا می‌شود ویلا را به صورت پیش فروشی یا قسطی هم خرید؟

در جواب باید بگویم بله!

چرا که همین نقشه از ویلا که به صورت ویلا دوبلکس 3 خواب مطرح است در قطعه زمینی به مساحت 400 متر در حال ساخت است و در مرحله دیوار چینی و سفت کاری است و شما می‌توانید با پرداخت قسطی و مرحله به مرحله تا پایان ساخت ویلا، هزینه را پرداخت و مالک ویلای سنددار شوید.

کلام آخر؛

فروش ویلا داخل شهرک همیشه جزو برترین خواسته مشتریان و متقاضیان خرید ویلا در شمال است، بهتر است بدانید بهترین ویلا داخل شهرک ویلایی است که ویژگی‌های ذکر شده در متن را دارا بوده و تمامی خواسته و نیاز شما از یک ویلا شهرکی مناسب را برآورده نماید

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی  در مازندران با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود

تمامی مدارک مربوط به این ویلاباغ مدرن قابل استعلام بوده تا شما عزیزان خرید امن و مطمعنی را با املاک رادین تجربه کنید

 کافیست بر روی قسمت رنگی شده و زیر خط ها کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید

09120499061خانم شکیبا

20درصد تخفیف برای خرید نقدی

بازدید واقامت رایگان


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه