صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی با نگهبانی نیم پیلوت در چمستان

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی نیم پیلوت در چمستان اسکان رایگان

799

مشاور خانم شکیبا

** 09058978060 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
500م پیش مابقی اقساط بدون بهره
کد ملک 17069
زمین
350 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا شهرکی با نگهبانی نیم پیلوت در چمستان

سلام عرض ادب به همه ی شما هم وطنان عزیز و ارجمند امیدوارم حال دلتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 

 خرید  ویلا نیم پیلوت  دارای 350متر زمین می باشد که 130 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است 2 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است اگر بخواهیم به متریال و دکوراسیون داخلی ویلا بپردازیم.درب ضدسرقت با کناف درجه 1 و نورپردازی و زیبا با نصب تی وی روم در طبقه اول و تراس در طبقه دوم و بعلاوه نصب اسمالن مجازی زیبا برلی تمام سرویس و حمام  باید به کاغذدیواری های زیبا و کف ویلا که تماما سرامیک می باشد اشاره کنیم. همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های زیبا و مرغوب می باشد.

از مهم ترین مزیت این ویلای سنددار. شهرکی بودن آن می باشد.خرید ویلا شهرکی با نگهبانی 24ساعته به دلیل داشتن نگهبانی دائم و همچنین دوربین مداربسته. دارای امنیت بالایی می باشد.به همین دلیل این نوع ویلا امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

این ویلای مهندسی دارای سند رسمی سندششدانگ عرصه واعیان بهمراه پروانه ساخت و پایانکار میباشد و همچنین 3کنتور این ویلای بصورت کنتور اختصاصی نصب شده است و تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده تغییر مالکیت به خریدار ویلا می باشد.

خرید ویلا اقساطی  با پیش پرداخت اول کلید ویلا با یک فروش نامه و کدرهگیری و البته بنچاق قبلی بشما تحویل داده میشود

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس باما که در ابتدای سایت قرار دارد، مراجعه نمایید.

کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود

برای دریافت فایل مشابه ومشاوره رایگان باما تماس بگیرید

خانم کیان09058978060

چَمِسْتان، که به زبان مازندران طبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ  واتاشان و دریاچه الیمالات از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند

کوه‌های مهم:  میرخمند - واز- لاویج- طارم- رودبارک -گزناسرا و… میرخمند

پارک‌های جنگلی کشپل: این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد، پارکی در حاشیهٔ زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پرآب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده‌است.

اب گرم لاویج: روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی " لاویج "، یکی دیگر از نقاط دیدنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09058978060 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه