صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا در شمال شهرکی تریبلکس

خرید ویلا در شمال شهرکی تریبلکس اسکان رایگان

708

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
5،500،000،000 تومان
4 فقر چک
کد ملک 17458
زمین
530 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در شمال شهرکی تریبلکس

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ما در سایت تخصصی املاک رادین حال دلتون عالی باشه

خرید ویلا تریبلکس همراه با استخر روباز در حیاط باید به نکاتی توجه شود که به آن ها اشاره میکنیم اما قبل از آن مهم ترین عامل برای خرید ویلا ، محیط و موقیت و همچنین آب و هوای منطقه است که بستگی به سلیقه دارد برای مثال برخی به ویلا شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و برخی به ویلایی با بافت روستایی علاقه مند هستند یا برخی ویلای به ساحلی و برخی به ویلای جنگلی علاقه مند هستند اما اگر ویلای شمال خود را برای تفریح خردیداری میکنید مهم ترین گزینه برای انتخاب موقعیت ویلا که به ذهنتان میرسد امنیت آن ویلا است که خرید ویلا شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و آرام قرار دارد که حس امنیت را به شما میدهد.

به آب و هوای ویلا و منطقه که دقت کنیم هوای خنک و دلپذیری را مشاهده میکنیم که از شرجی بودن آن منطقه خبری نیست که دلیل آن جنگلی بودن این منطقه است ، این طور که پیداست و خرید در مناطق جنگلی با ویو جنگل زیاد است خوشبختانه این ویلا در جنگل است و ویو مستقیم و بدون مانع جنگل دارد ک گزینه خوبی برای خرید این ویلاست.

 خرید ویلا استخر دار

حیاط این ویلا از سنگ درجه یک است و با باغچه کاری زیبایی که طراحی شده است فضای دلنشینی را ایجاد کرده ، همچنین استخر این ویلا از ترکیب سنگ های سفید و آبی ایجاد شده که درون آب استخر نقاشی زیبایی می آفریند . اطراف این استخر سنگ های سفیدی تعبیه شده که زیبایی استخر را دو چندان کرده است .

اکثر دیوار های ویلاهای شمال حالتی مثل حالت پنبه یا برفکی شده که علت آن وجود نم تا ارتفاع 1.5 متر است که باید ساختمان ویلا را 1.5 متر بالاتر از سطح زمین بسازند اما متاسفانه این نکته کمتر جایی ملاحظه شده است این ویلا یکی از ویلاهایی است که به خوبی به این نکته توجه کرده و با پشت سر گذاشتن 5 پله دیگر خبری از نم بر روی دیوار نیست .

پس از پشت سر گذاشتن 5 پله و در ارتفاع 1.5 متری وارد ساختمان میشویم اما نکته قابل توجه در ضد سرقت این ویلاست که امنیت این ویلا را متذکر میشود. سپس وارد ساختمان میشویم و رو به روی مان یک سالن را مشاهده میکنیم که انتهای سمت چپ آن یک آشپزخانه با کابینت های درجه یک است که با رنگ قهوه ای و سفید حس شیک بودن را القا میکند . در سمت چپ یک راه پله با نرده های  که مد  روز هست در وسط این سالن یک راه رو است که یک اتاق و یک سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد قابل توجه است که این اتاق مستر بوده و راحتی را ایجاد کرده است . همچنین نکته قابل توجه این است که سرویس بهداشتی در دید عموم نیست و ساختار قدیمی ویلا ها که سرویس در دید بود را به اتمام رسانده است 

از پله های چوبی بالا میرویم و وارد سالن طبقه دوم میشویم که با وجود 3 اتاق خواب مستر یک آشپزخانه کوچک و یک سرویس بهداشتی و حمام در آن تعبیه شده که کاملا حس راحتی را القا کرده است در اتاق های طبقه دوم یک کمد دیواری و یک تراس دلباز وجود دارد که از آن میتوان به ویو جنگل و ویو شهرک و همچنین به حیاط پشت ویلا دسترسی داشت . 

خرید ویلای با نمای کلاسیک با طراحی خاص و در اصطلاح با نما رومی در شهرک جنگلی زیبا مابین دریا و جنگل با چشم انداز رویایی با تعداد خرید ویلا لاکچری و محله تهرانی پسند و محله تهران نشین و آنچه که یک خریدار با سبک و ذوق خاصی در خرید ملک انتظار دارد در این ویلای کلاسیک مشاهده خواهید داشت، فضای سبز شهرک و خیابان های عریض و موقعیت اکولوژیک و طبیعی جلوه خاصی به ویلاهای موجود در این شهرک جنگلی و محله تهران نشین شمال داده است ، در ضمن در هر مکانی از ویلای این شهرک و یا در محوطه باشید دید کامل و ابدی کوه و جنگل را به صورت کامل و ابدی خصوصا در قسمت باز سقف و روف گاردن   خواهید داشت.

با گذر از این مباحث به مبحث مهمی از اسناد و مدارک میرسیم که خوشبختانه این ویلا دارای دارای سند رسمی و نامه جهاد (اثبات کننده وجود ملک در بافت) دارای سند پایان کار و همه مدارکی که الزام خرید یک ویلا با خیال آسوده است .

انشعابات (آب ، برق ، گاز) این ویلا نصب بوده و قابل استفاده است آب این ویلا لوله کشی شهری است و از فشار کم و آلودگی آب خبری نیست با این تفاسیر لوله های این ویلا دارای تصفیه آب و موتور تقویت فشار است که اطمینان خاطر را به خریدار میدهد.

این ویلا در استان مازندران ،شهرستان نور بخش چمستان ، منطقه توریستی بهدشت قرار گرفته که از جنگل با درختان انبوه تشکیل شده که حس خوب طبیعت را القا میکند

خرید ویلا اقساطی

الباقی را در اقساط بلند مدت وبدون بهره تسویه کنید

معاوضه با خودرو یا ملک کوچیکتر انجام میشود

تمامی مدارک مربوط به این ویلاباغ قابل استعلام بوده تا شما عزیزان خرید امن و مطمعنی را با املاک رادین تجربه کنید

کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

امیدواریم با این وقت ارزشمندی که از شما دوستان همیشگی گروه مشاورین املاک رادین گرفته ایم توانسته باشیم کمک کوچکی بابت خرید ویلا در شمال کرده باشیم . 

برای کسب اطلاعات بیشتر باماتماس بگیرید

خانم شکیبا09120499061

بازدید و مشاوره رایگان


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 17458
درخواست مشاوره
09120499061
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره
کلمات کلیدی
keyword خرید و فروش ویلا خرید ویلا تریبلکس ویلا تریبلکس نما سنگ خرید ویلا نماسنگ خرید ویلا جنگلی خرید ویلا نوساز خرید ویلا لاکچری حیاط سازی شیک دوبلکس مدرن دوبلکس خرید دوبلکس سند عرصه عیان شهرکی خرید ویلا در شمال فروش ویلا باسندششدانگ خرید ویلا معاوضه ای خرید ویلا شمال املاک شمال خرید ویلا شهرکی فروش ویلا با اقساط بلند مدت شاه نشین خرید ویلا شاهنشین ویلا ویلا جنگلی ویلاشمال ویلا،شمال چمستان جنگلی ویلاشهرکی ویلا مدرن ویلا ساحلی خرید ویلا چمستان خرید ویلا اقساطی خرید ویلا ارزان خرید ویلا مبله خرید ویلا در شمال خرید ویلا در مازندران خرید ویلای استخردار ویلای لاکچری ویلاهای ارزان چمستان ویلا قیمت ویلا در مازندران ویلا استخردار ویلای اقساطی ویلاهای مازندران ویلا در شمال فروش ویلا اجاره ویلا خرید فروش ویلا ویلا اجاره ویلا در شمال ویلا شمال ویلا ساحلی فروش ویلا شمال ویلا ارزان ویلا اقساطی ویلا بهدشت ویلا حیاط سازی خرید ویلا اقساط ویلا ویو جنگلی ویلا معاوضه باخودرو خرید ویلا شهرکی با نگهبانی خرید ویلای دارای سند رسمی مشاورین املاک رادین
Share with Telegeram منتشرکردن در تلگرام

ویلاهای مشابه