صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا جنگلی مبله نما چوب

خرید ویلا جنگلی مبله نما چوب اسکان رایگان

503

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقدی و مابقی طی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22329
زمین
300 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی مبله نما چوب

سلام و درود

از دیرباز تا کنون بیشتر سازه های بشر با چوب ساخته شده و چوب کاربرد بسیار زیادی داشته است، اما اکنون که علم پیشرفت چشم گیری کرده است، برای ساخت بدنه اصلی سازه ها، کمتر از چوب استفاده می شود. امروزه در ساختمان سازی بیشتر از چوب، در نما یا تزئینات داخلی استفاده می شود اما هنوز در ساخت بعضی ازویلاها در شمال یا ساخت آلاچیق ها چوب به کار برده می شود. شاید دیدن ویلا ساخته شده از چوب، برای بعضی از خریداران ویلا نگرانی هایی را به دنبال داشته باشد. نام این نوع چوب که برای ساخت ویلا استفاده می شود ترمو میباشد.ترمو وود به چوبی گفته شود که در برابر حرارت زیاد بخار آب قرار گرفته و بسیار مقاوم شده است. در گذشته های خیلی دور، انسان ها با کسب تجربه به این نتیجه رسیدند که چوب های نیم سوز یا سوخته شده در برابر عوامل طبیعی مثل آب و ... به مقاومت بالاتری می رسند.

ترمو وود امروزه در نمای بسیار از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت خوبی نیز برخوردار است. استفاده از نماهای چوبی در شمال کشور موجب سازگاری بیشتر ویلا با طبیعت می شود و جلوه ای طبیعی به ویلا می دهد. در ساخت بسیاری از ویلاها از ترمو وود به عنوان نما استفاده می شود و می توانید هنگام خرید ویلا شمال این ویلاها را مشاهده نمایید.استفاده از چوب در ویلای شمال باعث به وجود آمدن سازگاری بیشتری با طبیعت می شود و تاثیر زیادی بر زیبایی ویلا دارد.

خرید ویلا مبله  بسیار مقرون به صرفه است . این ویلا دارای 300 متر زمین و 160 متر بنا میباشد همچنین 3 خواب که 2 خواب ان مستر است.این ویلا دارای سند تک برگ عرص عیان میباشد در شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته و دوربین مدار بسته واقع شده.

شما میتوانید با پرداخت یک پنجم مبلغ ویلا صاحب ویلا شوید و مابقی را طی اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت نمایید.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

 

برای اطلاع بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید

خانم شکیبا

09032083023


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22329
درخواست مشاوره
09032083023
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه