صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت شمال

خرید ویلا نیم پیلوت شمال اسکان رایگان

420

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
پرداخت یک یک سوم تا یک پنجم نقد و مابقی اقساط بلند مدت بدون سود و بهره
کد ملک 22393
زمین
300 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شمال

با عرض سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز سایت املاک رادین

خرید ویلا نیم پیلوت شمال  واقع در شهرستان، نور این ویلا در یک شهرک کاملا محصور شده و تهرانی نشین همراه با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی بنا شده؛ به همین خاطر امنیت فوق العاده بالایی دارد. 

ملکی که در آن ویلا بنا شده دارای بهترین ابعاد ممکن هست که اصطلاحا به آن ملک اتوبوسی گفته میشود؛ و این ویژگی منحصر به فرد سبب شده که این ملک خیلی وسیع به نظر برسد و این امکان را مهیا کرده که در صورت خرید به  نحوی که دوست داریم از فضای موجود استفاده کنیم ماننده ساخت استخر که بستر ساخت کاملا محیا هست . نمای تماما از جنس سنگ تراورتن به همراه نورپردازی زیبای بکار گرفته شده، زیبایی و وقار خاصی را به این این ویلا بخشیده است. درب ورودی ساختمان درب ضد سرقت ترک میباشد و به محض ورود به ساختمان  هارمونی رنگی فضای داخل که به شکل زیبا و سنجیده طراحی و اجرا شده، فضایی چشم نواز و گرم و صمیمی به بیننده القا میکند.

کف سالن از جنس سرامیک درجه یک و در سقف از تلفیق کناف به همراه نور پردازی مخفی همراه با چندین هالوژن و لوستر استفاده شده. در ضمن کاغذ دیواری های اتاق خوش رنگ و ست با پله های چوبی حس و حال لطیف و دل انگیزی دارد. کابینت آشپزخانه از جنس MDF میباشد و نیز یک اتاق خواب به همراه سرویس بهداشتی و دوش حمام در طبقه اول تعبیه شده که امکان استفاده از این ویلا را برای افراد مسن و کم توان بسیار سهل و آسان میکند.

یکی از ویژگی های خاص این ویلا داشتن یک تراس و یک ایوان میباشد که باعث بهرمندی کامل از ویوی زیبای منطقه میشود. در نیم طبقه بالا دو اتاق خواب وجود دارد که یکی از اتاق ها مستر بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام میباشد؛ و به وسیله یک پنجره بزرگ قدی به تراس حیاط منتهی میشود که همانطور که عکس نمایان است، دارای ویوی رو به جنگل بوده و فضای دلنشین و دنجی را فراهم می آورد. در ضمن یک کمد دیواری برای جا دادن اسباب و اثاثیه نیز موجود میباشد. در آخر باید خدمتتان عرض کنم از آنجایی که این ویلا  در منطقه ای بنا شده که رو به رشد بوده و دارای موقعیت خاص مکانی میباشد؛ ارزش افزوده چشم گیری را نصیب خریدار نموده و یک سرمایه گذاری امن و پرسود محصوب میشود.

برای مشاهده فایل های نیم پیلوت بیشتر اینجا کلیک کنید.

 و در آخر خرید ویلا نیم پیلوت را هم از نظر موقعیت مکانی و قیمت مناسب آن و شرایط مناسب برای سرمایه گذاری به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

-------------

مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس با 

خانم شکیبا

09032083023

 

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه