صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما مدرن در شمال

خرید ویلا نما مدرن در شمال اسکان رایگان

399

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقد و مابقی اقساط بدون بهره
کد ملک 22413
زمین
300 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن در شمال

سلام و درود به هموطنان عزیز مجموعه املاک رادین بهترین ها را برای شما آرزو میکند

امروز برآنیم تا یک ویلا بسیار شیک و جذاب را به شما معرفی کنیم چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن در شمال را دارید پیشنهاد میکنیم تا انتها توضیحات همراه ما باشید

هر ویلایی که بصورت کاملا مهندسی و با معماری خاصی بنا شده باشد یک شخصیت کاریزماتیک به آن داده میشود که اگر با ویوی جذابی نیز همراه باشد، بی شک نسبت به دیگر ویلاها اصلح تر بوده و از بُعد قرارگیری در منطقه ای خاص، بسیار برجسته میباشد. سازه ای با طرح دوبلکس با ارتفاع نسبت به دیگر مناطق مسلما شما را با یک ویوی فوق العاده ای روبرو خواهد کرد؛ هر چند اگر این ویو از طبیعتی همچون دریا، جنگل و یا کوه برخوردار نباشد ولی نمای زیبا و اشرافیت بر منطقه میتواند حس خوشایندی به شما القا کند. اما خبر خوب اینجاست که این ویلا از ویوی کوه و جنگل بهره مند است و شما میتوانید از روف، یک پانارومای جذابی از چشم انداز طبیعت را نظاره گر باشید. با نمایی از مناطق اطراف و خانه های ریز و درشتی که بر فراز این روف در کیلومترها آن طرفتر قابل مشاهده است، لبخند رضایت از خریدی که انجام داده اید بر لبتان مینشاند. برای اینکه بیشتر با این ویلا و منطقه آشنا شوید، همراه ما باشید. 

خرید ویلا شهرکی 

این ویلا در منطقه ای جنگلی از شهرستان چمستان واقع شده که از جاده اصلی حدود 2 کیلومتر مسافت و تا دریا تقریبا کمتر از 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. همین فواصل نشان میدهد که دسترسی شما به ویلا بسیار راحت بوده و همینطور بدلیل دوری از دریا و رطوبت، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. این ویلا در شهرکی قرار دارد که تقریبا تکمیل شده. همچنین این شهرک دارای نگهبانی و دوربین مداربسته میباشد که امنیت را برقرار میکنند. 

در نمای مدرن این ویلا مجموعه ای از کامپوزیت درجه 1 و چوب ترموی اصل فنلاند کار شده که همگی این چوبها از رنگهای ضدآب استفاده و با توجه به ترکیبی که از رنگهای سفید، طوسی و قهوه ای بوجود آمده نمای زیبایی به تصویر کشیده شده است. همچنین امکان پارک دو خودرو در حیاط ان فراهم شده همانطور که بیان شد در حیاط این ویلا مجموعه ای از درختان و گلهای زینتی را مشاهده خواهید کرد که در بین آنها مسیرهای سنگفرش عبوری کار شده که پارادوکس آن با چمنهای سرسبز حیاط، جلوه زیبایی بخشیده است.

درب ورودی ضدسرقت سالن با روکشی از ترمو بوده که به همراه ایوان، نمای ست شده ای از چوب ترمو را به نمایش گذاشته است. با ورود به سالن اولین چیزی که بیشتر در معرض دیدتان قرار میگیرد؛ تعدد پنجره ها و بزرگی آنهاست. مسلما ویلاهای مدرن از چنین پنجره های بزرگی برای ورود نور به فضای داخل استفاده میکنند که سادگی و نظم حاصل از ساختار ویلا را در نگاه اول متوجه خواهید شد. استفاده از چوب با این طراحی در ساخت TV Wall ایده بسیار جالبی بوده که سازنده در این ویلا بکار برده و هارمونی خوبی را در ویلا ایجاد کرده، موقعیت این TV Wall باعث شده تا به راحتی سالن ویلا را به دو قسمت پذیرایی و نشیمن تقسیم کنید، و همچنین نشیمن به آشپزخانه نزدیک بوده که ایده عالترین حالت است.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب مستر و یک سرویس بهداشتی مجزاست (مهمان) که شامل سرویس ایرانی، سیفون و روشویی میباشد. یک اتاق در طبقه اول و دو اتاق در طبقه دوم قرار گرفته اند که اتاق مستر طبقه اول دارای سرویس فرنگی و روشویی بوده، با عبور از راه پله های چوبی به سراغ طبقه دوم میرویم که دو اتاق خواب در سمت راست و چپ خود خواهید داشت؛  همانطور که گفته شد اتاقهای این طبقه نیز مستر میباشند که در هر کدام از این اتاقها، کمد دیواری نیز کار شده است. از طریق یکی از این اتاقها به تراس روبروی ویلا دسترسی خواهید داشت که مناظر زیبایی را در قاب تصویر خود میبینید. شما از روی این تراس به شهرک اشراف کامل داشته و میتوانید از فضای بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

در آخر این را بگوییم که این ویلا تمامی مدارک و اسناد قانونی را دارا میباشد پس اگر به فکر خرید ویلا سنددار هم هستید با زهم این ویلا میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

--------------

برای دریافت عکس و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

خانم شکیبا

09032083023

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه