صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس در شمال

خرید ویلا دوبلکس در شمال اسکان رایگان

460

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی اقساط بلندمدت بدون بهره
کد ملک 22428
زمین
260 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس در شمال

سلام و دورد

به یاد داشته باشید زمانی که برای خرید یک ویلا اقدام میکنید؛ فقط به مصالح، نوع ساخت و نمای ویلا نگاه نکنید بلکه از محیطی که قرار است بزودی در آن ساکن شده و خاطراتی را در آن به ثبت برسانید، لذت ببرید. این ویلا با تمام امکانات فوق العاده ای که دارد شما را به وجد خواهد آورد. پس با ما همراه باشید.

از 260 متر زمینی که این ویلا دارد؛ سازنده از تمام ابعاد عرصه آن برای زیباسازی و ساخت استفاده کرده است. از آلاچیق و آب نما و سنگفرش حیاط و دروازه های ورودی بزرگ و کوچک و چراغهای شب نما و انواع و اقسام گلها که حس خوبی را به بیننده انتقال میدهند. حیاط این ویلا جای پارک دو خودرو میباشد.

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی:

این ویلا در شهرکی ایست که از تمام انشعابات آب، برق و گاز برخوردار است. از دیگر آپشن این شهرک که درواقع مهمترین آن محسوب میشود داشتن نگهبانی 24 ساعته، گیت ورودی و دوربین مداربسته است. همانطور که میدانید با حفظ و امنیتی که برقرار میشود؛ در زمان عدم حضور شما خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

خرید ویلا با ویو جنگل:

هرچه از زیبایی و موقعیت فوق العاده این ویلا برایتان بگوئیم کم است. قرارگیری در منطقه ای خوش آب و هوا با مناظر طبیعی بسیار چشم نواز و ویو فوق العاده به جنگل فاصله کوتاه تا جنگل و کوه، دسترسی راحت به جاده اصلی و امکانات رفاهی همچون فروشگاه های زنجیره ای و حد فاصل 15  دقیقه تا دریا؛ از مهمترین آپشنهای خرید یک ویلای دوست داشتنی است. ویلایی که بزودی به فروش خواهد رفت و فقط یک خریدار خوش ذوق را میطلبد.

خرید ویلا نما سنگ در شمال:

همانطور که اشاره کردیم این ویلا دارای 260 متر زمین میباشد که 220 متر آن شامل بنای دوبلکس نما سنگ میباشد که کاملا مهندسی ساخته شده و از معدود ویلاهایی است که سازنده به تمام ریزه کاریهای آن توجه کرده است. در منطقه شمال استفاده از سنگ تراورتن در نمای ویلا به شدت افزایش پیدا کرده که بیشتر بخاطر زیبایی، تنوع و همچنین عایق بودن در برابر گرما و صوت از آن استفاده میشود. این ویلا دارای 3 اتاق خواب و 2 مستر میباشد که یکی از اتاقها در طبقه پایین و 2 اتاق در طبقه بالا قرار گرفته اند. این اتاق خواب 12 متری بوده و یک سرویس عمومی دقیقا روبروی آن در نظر گرفته شده که مناسب برای افراد سالمند و خردسال میباشد. فضای آشپزخانه شامل: کابینت ممبران، هود، سینک دوقلو، شیرآلات برند، گاز 5 شعله، نورگیر و جایگاه یخچال میباشد که مناسب برای کدبانوی هنرمند ایرانیست.

خرید ویلا مهندسی ساز:

سالن طبقه اول حدودا 50 متر میباشد که فضای بزرگی برای طراحی دکوراسیون ویلایتان محسوب میشود که میتوانید از این فضا به نحو احسنت بهره ببرید. قرنیز، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، پنجره های دوجداره UPVC و درب ضدسرقت از موجودیتهای سالن محسوب میشوند که فضای گرم و ترکیب رنگی زیبایی را پدید آورده اند.راه پله از چوب تشکیل شده با نرده های استیل میباشند. نشیمن طبقه دوم حدودا 32 متری بوده و فضای مناسبی برای میز بیلیارد است. همچنین این نشیمن دارای یک پنجره ریلی است که به تراس راه دارد. تراس این ویلا حدودا 20 متر میباشد و منظره زیبایی از کوه و جنگل را درست روبروی خود دارد. اگر بصورت موقت در ویلایتان حضور پیدا میکنید؛ مطمئن باشید دل کندن از آن برایتان سخت خواهد بود. نشستن در فضای این تراس به شما حال خوشی دست میدهد که در کمتر جایی آن را تجربه خواهید کرد.2 اتاق خوابی که در طبقه بالا قرار گرفته اند که حدود 14 متر مساحت داشته و از اتاق خواب طبقه اول کمی بزرگتر هستند. یکی از این اتاقها مستر میباشد. همه این اتاقها دارای کمد دیواری بوده و با توجه به فضای بزرگی که دارند امکان استقرار تختهای دونفره نیز میباشند. درب تمام اتاقهای این ویلا از MDF و روکش درب سرویسها از PVC بوده که کاملا قابل شستشو میباشند. این دربها دارای مقاومت بالایی بوده و در مقابل ضربه و رطوبت کاملا با دوام هستند.

خرید ویلا اقساطی:

برای خرید شرایطی این ویلا با پرداخت یک سوم مبلغ کل درج شده در آگهی شما صاحب ویلا شده و کلید آن را تحویل میگیرید و مابقی مبلغ را با تعداد اقساط توافقی با مالک بدون سود و بهره میتوانید پرداخت کنید.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا دوبلکس در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

 

برای در یافت مشاوره رایگان و خرید ملک در شمال با کارشناسان ما تماس بگیرید با تشکر

خانم ملایی

09196548082

شماره

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه