صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا همکف استخردار در شمال

خرید ویلا همکف استخردار در شمال اسکان رایگان

350

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

فروخته شد
قیمت
1،800،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی طی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22486
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف استخردار در شمال

با عرض سلام به شما همراهان سایت املاک رادین

امروز در خدمت شما هستیم برای معرفی خرید ویلا همکف استخردار لطفا همراه ما باشید

این ویلا در حومه شهر چمستان واقع شده است. شهر چمستان به دلیل استقبال زیاد گردشگران به یکی از شهرهای توریستی تبدیل شده است.اصلی ترین علت بالا بودن گردشگر فاصله کم تا پایتخت است با مدت زمان تقریبی 2 ساعت همچنین این شهر قیمت بسیار خوبی هم دارد که آنرا بهترین مکان برای خرید ویلا در مازندران تبدیل کرده است.

خرید ویلا سنددار

هنگام خرید ویلا در مازندران مدارک ویلا اعم از پروانه ساخت ، پایان کار ، سند شش دانگ که در هنگام خرید به خریداران محترم تحویل داده خواهد شد همچنین انشعاباب آب، برق و  گاز هم نصب شده است.

خرید ویلا استخردار

این ویلا دارای 210 متر زمین و 100 متر بنا و دو اتاق خواب و استخر داخلی میباشد. در نمای ویلا از سنگ های انتیک به شکل مدرن استفاده شده همچنین ویلا دارای درب ضدسرقت ترک و سالن بزرگ ویلا دارای سقف کناف با نورپردازی مخفی، کف سرامیک، آشپزخانه با ویو فضای سبز، حیاط کاملا سنگ فرش با قابلیت پارک  1 خودرو را دارد.این ویلا از نظر متریال چیزی کم نداره و از طراحی به روز در ساخت اون استفاده شده.

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی

همانطور که از تصاویر پیداست این ویلا شهرکی میباشد این شهرک در یکی از مناطق تهرانی نشین و برند واقع شده که دارای نگهبانی 24 ساعته و دوربین مدار بسته میباشد که از لحاظ امنیت خیال خریداران را آسوده میکند.

همچنین برای خرید اقساطی این ویلا شما میتوانید یک سوم مبلغ را نقدا پرداخت کنید و مابقی را طی اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت نمایید.

 

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا همکف استخردار در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

 

صداقت رمز ماندگاری ماست

----------

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید با تشکر

آقای عبدی

09116009722

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه