صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال اسکان رایگان

450

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
1،500،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی اقساط بدون بهره
کد ملک 22489
زمین
230 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در شمال

با سلام و آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان همراه ما باشید برای معرفی یکی دیگر از ویلا های زیبای مجموعه املاک رادین 

این ویلا در محیطی دنچ و خوش نشین در آب و هوایی بسیار مطبوع در فضایی با امنیت بالا با متراژ زمین 230 متر و بنای 110 متری و با ساخت فلت نما کلاسیک که در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاومت بالایی دارد طراحی و ساخته شده است. حیاط ویلا دارای دیوارهای بزرگ چهاردیواری اختصاصی بوده و کفپوش کاملا سنگ ریز شده که قابلیت پارک 4 خودرو را دارد.در باغچه های اطراف حیاط درختان، گل و گیاهان زینتی چهارفصل کاشته شده که میان آن ها برای روشنایی شب چراغ های تزئینی عابر قرار داده شده است.

ویلا دارای تراس بزرگیست که با قرار گیری یک دست میز و صندلی ناهار خوری می تواند مکان مناسبی برای جمه های خانوادگی و دوستانه باشد.در مورد فضای داخلی این ویلای زیبا باید خدمتتان عرض شود که سقف تمام اتاق ها کناف با نورپردازی مخفی و کفپوش سرامیک است. همانطور که مشاهده میکنید ویلا به صورت نیمه مبله بوده و آمتده استفاده میباشد.پنجره های بزرگ باعث شده که فضای داخلی ویلا در روز غرق در نور طبیعی شود و طراوت را به داخل خانه بیاورد. 

در انتهای سالن وسیع ویلا، آشپزخانه از جنس کابینت MDF به همراه باکس تزئینی ویترین، فضای یخچال،لوستر، سینک دوقلو ظرفشویی طراحی شده که دارای پنجره با ویو چشم انداز سرسبز اطراف است.ویلا دارای 2 خواب به صورت مستر هست که امکانات آنها کمد و جالباسی دیواری به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میباشد.

 

همانطور که مطلع هستید مشاهده عکس دین مطلب را ادا نمیکند و باید به صورت حضوری به مشاهده ویلا پرداخت تا به خوبی و با دقت از تمامی عوامل و عناصری که در آن به کار گرفته شده آگاه شد.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

----------

برای خرید و مشاوره لطفا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

مهندس عبدی

09116009722

 

 


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه