صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت در شمال

فروش ویلا نیم پیلوت در شمال اسکان رایگان

409

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

فروخته شد
قیمت
2،700،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی طی اقسط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22492
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت در شمال

سلام و درود

هرچقدر از ویلاهای نما رومی سفید شنیده اید، پشت گوش بیندازید. هرچه ویلای نما رومی سفید دیده اید، نادیده بگیرید. میخواهیم شما را با ویلای نما رومی سفیدی آشنا کنیم که با توجه به قیمت آن ، یکی از زیباترین ها در حدود قیمتی خود به حساب می آید. ویلایی نیم پیلوت با 300 متر زمین و 200 متر بنا، 4 خوابه با 2 خواب مستر که سازنده توانسته بخوبی از موقعیت فوق العاده زمین بهره کافی ببرد.

این ویلا دارای یک دروازه ورودی بزرگ میباشد که با عبور از آن به حیاط سازی زیبایی میرسید که مجموعه ای از گلها و درختان زینتی را مشاهده میفرمائید. ترکیب درختان کاج و گلها بعلاوه  که در گوشه حیاط تعبیه شده، منظره خوشرنگ و لعابی را پدید آورده است. با وجود این همه زیبایی؛ حیاط سنگ کاری شده، راه پله های سنگی و نرده ها، تصویرگر ویلایی یکدست و شیک میباشند. در حیاط این ویلا 3 خودرو قابل پارک هستند.

 

با عبور از راه پله و ایوان به درب ورودی ضدسرقت سفیدی میرسید که به سالن بزرگی راه داشته که مساحت آن 55 متر است. انتهای این سالن آشپزخانه کار شده که جنس کابینت آن از MDF بوده و دارای هود با برند میلاد، سینک دوقلو و پنجره نورگیر میباشد.

خرید ویلا نیم پیلوت

روی دیوار سالن این ویلا از کاغذ دیواری استفاده شده که طراحی سه بعدی زیبایی دارد. دو پنجره قدی بلند در کنار درب ورودی نصب شده، بعلاوه راه پله چوبی که راه ورود به طبقه بالاست. سقف این سالن کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و کف آن از سرامیک میباشد. در همین طبقه یک اتاق خواب مستر  (سرویس فرنگی و دوش) قرار گرفته که شامل: پنجره ای با ویویی به پشت ویلا، کاغذ دیواری، قرنیزهای چوبی و کف سرامیک است. یک سرویس عمومی نیز با اختلاف سطحی پایین تر قرار گرفته که شامل سرویس ایرانی میباشد. 

به سراغ طبقه دوم میرویم که شامل دو اتاق خواب بوده که یکی از این اتاقها با اختلاف سطحی که دارد با طی چند پله دیگر به آن خواهید رسید و به منظره پشت ویلا اشراف دارد. ویوی این اتاق چیز کمی از منظره جلوی حیاط ندارد و بسیار دیدنیست. یک سرویس قبل از ورود به این اتاق قرار گرفته که دارای کاشی هایی با طرح و رنگهای مختلفی بوده و زیبایی خاصی را دارا میباشد. اتاق دیگر با دسترسی به تراس؛ منظره ای رو به حیاط داشته و از فضای دلبازی برخوردار است. سقف این دو اتاق کاملا کناف کاری شده و از سیستم نورپردازی مخفی و هالوژن بهره برده اند. 

این ویلا دسترسی بسیار نزدیکی با جنگل دارد بطوریکه با خودرو حدود 3 دقیقه میتوانید به آن دست پیدا کنید. همچنین تا جاده اصلی حدود 10 دقیقه و تا دریا و شهر حدود 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. از نظر امکانات رفاهی این ویلا به فروشگاه های غذایی، میوه فروشی و نانوایی فاصله کمی داشته و با توجه به سیستم آموزشی به مدرسه نیز دسترسی کوتاهی دارد. تا شاهراه تجاری منطقه حدود 10 دقیقه فاصله است که میتوانید تمام اقلام مورد نیاز دیگر را از آنجا تهیه کنید. با این اوصاف؛ ویلایی که از نظر گذرانده اید در یکی از بهترین موقعیت های منطقه واقع شده و با نمای زیبا و جذابی که دارد مناسب برای خانواده هایی است که دوستان زیادی دارند و با دوستان خود سفر میکنند.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای فروش ویلا نیم پیلوت در شمال  را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

برای مشاوره و خرید ویلا با کارشناس ما تماس بگیرید

مهندس عبدی

09116009722

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

کاملی | چهارشنبه 1401/06/02 - 16:42:49 5 ستاره

عالی تشکر

ویلاهای مشابه