صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویژه ویلا در شمال

فروش ویژه ویلا در شمال اسکان رایگان

368

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

قیمت
2،600،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی اقساط بدون بهره
کد ملک 22525
زمین
220 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویژه ویلا در شمال

با سلام و درود خدمت همراهان سایت املاک رادین  همراه شما هستیم برای معرفی فروش ویژه ویلا در شمال

در 220 متر زمین این ویلا، 170 متر بنای دوبلکس ساخته شده و روف دار است. در حیاط و نمای مدرن این ویلا مجموعه ای از سنگ گرانیت درجه 1 و چوب ترموی اصل کار شده که همگی این چوبها از رنگهای ضدآب استفاده و با توجه به ترکیبی که از رنگهای سفید، طوسی و قهوه ای بوجود آمده نمای زیبایی به تصویر کشیده شده است. همچنین در دیوار پشتی این ویلا با رزین ضدآب کار شده که جایگزین مناسبی برای ایزوگام بوده و کاملا بنا را از رطوبت و باران امن نگه میدارد. همانطور که بیان شد در حیاط این ویلا مجموعه ای از درختان و گلهای زینتی را مشاهده خواهید کرد که در بین آنها مسیرهای سنگفرش عبوری کار شده که با چمنهای سرسبز حیاط، جلوه زیبایی بخشیده است.این ویلا دارای 3 اتاق خواب (مستر) و یک سرویس بهداشتی مجزاست (مهمان) که شامل سرویس ایرانی یک اتاق در طبقه اول و دو اتاق در طبقه دوم قرار گرفته اند که اتاق مستر طبقه اول میباشد.

با عبور از راه پله های چوبی به سراغ طبقه دوم میرویم که دو اتاق خواب در سمت راست و چپ خود خواهید داشت؛ بعلاوه یک نشیمن حدودا 20 متری که به سالن طبقه اول و تراس اشراف دارد. یکی از اتاقهای این طبقه نیز مستر میباشند که در هر کدام از این اتاقها، کمد دیواری نیز کار شده است. از طریق یکی از این اتاقها به تراس روبروی ویلا دسترسی خواهید داشت که مناظر زیبایی را در قاب تصویر خود میبینید. این تراس از نرده های شیشه ای تشکیل شده که نمای ویلایتان را بسیار زیبا نشان میدهد. شما از روی این تراس به شهرک اشراف کامل داشته و میتوانید از فضای بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ نقطه قوت این ویلا جدا از ساخت مهندسی که دارد، داشتن ویوی فوق العاده است که با عبور از راه پله آهنی تراس پشتی به روف آن خواهید رسید و زیباییهای بینظیری را مشاهده خواهید کرد. شما با انتخاب این ویلا؛ آرامش، هوای پاک، تصاویر چشم نواز، اشرافیت کامل و برخورداری از بهترین موقعیت برای سکونت و سرمایه گذاری را خریداری کرده اید؛ پس از ویلایی که در آن مستقر شده اید نهایت لذت را ببرید.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای فروش ویژه ویلا در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

 

 

برای مشاوره و خرید ویلا با کارشناس ما تماس بگیرید

 

مهندس عبدی

 

09116009722

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

نظر خود را بنویسید

| یکشنبه 1401/06/27 - 7:07:53 5 ستاره

واقعا علی خیلی خوبه کارتون خرید خوبی داشتم

علیزاده | یکشنبه 1401/06/27 - 6:38:49 5 ستاره

سلام ممنون میشم اگه فایل های بیشتری داخل سایت بزارید

ویلاهای مشابه