صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس مدرن

ویلا دوبلکس مدرن اسکان رایگان

255

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
6،500 تومان
پرداخت نقد و اقساط
کد ملک 23162
زمین
200 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس مدرن

سلام خدمت همراهان همیشگی

 این ویلا دارای 200 متر زمین میباشد که 320 متر آن شامل ویلا دوبلکس مدرن میباشد که کاملا مهندسی ساخته شده ، در منطقه شمال استفاده از سنگ تراورتن در نمای ویلا به شدت افزایش پیدا کرده که بیشتر بخاطر زیبایی، تنوع و همچنین عایق بودن در برابر گرما و صوت از آن استفاده میشود. این ویلا دارای 4 اتاق خواب و 4 مستر میباشد که یکی از اتاقها در طبقه پایین و 3 اتاق در طبقه بالا قرار گرفته اند. این اتاق خواب 12 متری بوده و یک سرویس عمومی دقیقا روبروی آن در نظر گرفته شده که مناسب برای افراد سالمند و خردسال میباشد. سازنده با رعایت فاصله سرویس تا سالن اصلی و مخفی نگه داشتن آن از دید سالن و آشپزخانه، طراحی درست و دقیقی داشته است.

فضای آشپزخانه شامل: کابینت ممبران، هود، سینک دوقلو، شیرآلات برند، گاز 5 شعله، میز غذاخوری، نورگیر و جایگاه یخچال میباشد که مناسب برای کدبانوی هنرمند ایرانیست.

سالن طبقه اول حدودا 50 متر میباشد که فضای بزرگی برای طراحی دکوراسیون ویلایتان محسوب میشود که میتوانید از این فضا به نحو احسنت بهره ببرید. کاغذ دیواریهای قابل شستشو، پنلهای 3 بعدی، قرنیز، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، پنجره های دوجداره UPVC و درب ضدسرقت از موجودیتهای سالن محسوب میشوند که فضای گرم و ترکیب رنگی زیبایی را پدید آورده اند. همچنین در سالن این ویلا از سیستم صوتی و نورپردازی هوشمند استفاده شده که کاملا مناسب برای روزهای جشن و عید میباشند. حتما برایتان پیش آمده زمانی را که در حال صرف صبحانه، ناهار و یا شام بودید سعی کردید با پخش آهنگی ملایم فضای لطیفتری را بوجود آورید. این امکانات برای مدیتیشن و تغییر روحیه منفیتان به مثبت بسیار کارآمد میباشند.

3 اتاق خوابی که در طبقه بالا قرار گرفته اند همگی حدود 14 متر مساحت داشته و از اتاق خواب طبقه اول کمی بزرگتر هستند. دوتا از این اتاقها مستر بوده و از درب شیشه ای مات و روشن تشکیل شده اند که میتوان آن را یکی از معایب این ویلا برشمرد. درواقع سازنده میتوانست از درب شیشه ای کاملا مات استفاده نماید تا فضای سرویس از دید مخفی باشد. همه این اتاقها دارای کمد دیواری بوده و با توجه به فضای بزرگی که دارند امکان استقرار تختهای دونفره نیز میباشند. درب تمام اتاقهای این ویلا از MDF و روکش درب سرویسها از PVC بوده که کاملا قابل شستشو میباشند. این دربها دارای مقاومت بالایی بوده و در مقابل ضربه و رطوبت کاملا با دوام هستند.

 

----------------------------

برای خرید ویلا و دریافت مشاوره کافیست تماس بگیرید

مهندس عبدی

09116009722


محدوده آدرس:

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

پولادی | پنج شنبه 1401/12/18 - 8:22:05 5 ستاره

سلام وقت بخیر مهندس ممنون میشم لوکیشن دفتر و ارسال کنید 🌹

ویلاهای مشابه