صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش فوری زمین 180 متری

فروش فوری زمین 180 متری اسکان رایگان

558

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
810،000،000 تومان
پرداخت نقدو اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22383
زمین
180 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش فوری زمین 180 متری 

 

بدون شک استان مازندران و شهرهای زیبای آن از موهبت های خداوندی برای مردم ایران هستند و جاذبه های هر گوشه و کنار آن گردشگران را مبهوت و شگفت زده می کند. قطعاً زبان از وصف زیبایی های این منطقه ناتوان است و تا خودتان به این بهشت رویایی سفر نکنید نمی توانید زیبایی های وصف ناپذیر آن را تصور کنید. اما این روز ها این ناحیه جنگلی دیگر تنها به خاطر جاذبه های طبیعی خود مورد توجه همگان نیست، بلکه به دلیل رشد اقتصادی چشمگیر و همچنین موقعیت جغرافیایی آن از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

خرید زمین در شمال و سرمایه گذاری در این بخش از کشور از اصولی ترین و بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانید در مناطق خوش آب و هوا داشته باشید. با خرید زمین در مناطق شمالی کشور می توانید با حفظ ارزش سرمایه و با رشد قیمت ها شاهد افزایش قیمت زمین خود باشید و به سود قابل توجهی برسید.شمال ایران دارای زمین های مختلفی برای خرید می باشد اما در انتخاب زمین نباید با چشم بسته عمل کرد. زمین را باید با قیمتی مناسب و در منطقه ای مناسب خریداری کرد. در انتخاب زمین حتما باید به خود منطقه توجه کرد یعنی ساخت و سازهای اطراف زمین و امکانات موجود در آن منطقه مورد بررسی قرار بگیرد.

اشخاصی که قصد سرمایه گذاری و خرید زمین جهت ساخت ویلا و یا آپارتمان در شمال را دارند در صورتی که حتی در آن زمین ساخت و سازی را انجام ندهند با توجه به شرایط و پیشرفت منطقه در هر صورت سرمایه خود را درطول مدتی کوتاه یا بلند افزایش داده اند، یعنی حتی اگر هیچ گونه ساخت و سازی در زمین صورت نگیرد با توجه به تورم و پیشرفت منطقه ارزش مادی زمین چند برابر خواهد شد.

اشخاصی که در شمال زمینی را برای ساخت و ساز خریداری کرده اند می توانند نسبت به اخذ مجوز ساخت و ساز در آن زمین اقدام نمایند و اگر از ساخت و ساز در آن زمین منصرف شوند می توانند زمین دارای مجوز ساخت و ساز را با قیمت بالاتری نسبت به قیمتی که خود، آن زمین را خریده اند به فروش برسانند.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

برای عکس و کسب اطلاعات بشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

خانم شکیبا

09120499061


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22383
درخواست مشاوره
09120499061
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه