صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / تنکابن / خرید ویلا قیمت پایین شیک

خرید ویلا قیمت پایین شیک اسکان رایگان

435

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
1،200،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی طی اقساط بلند مدت
کد ملک 22361
زمین
180 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا قیمت پایین شیک

با سلام و درود در ادامه با ما همراه باشید برای خرید ویلا فلت نما چوب ارزان قیمت

با اولین نگاه به این ویلای نما چوبی زیبا به یاد خانه های روستایی می افتیم در ساخت این ویلا تلاش شده تا با بکارگیری مسالح چوبی حس نوستالژیک خانه های روستایی زنده شود.در این ویلا با متراژ بنا 80 متر و زمین 180 متر دو اتاق خواب بنا شده .

یکی از فاکتورهای مهم در خرید ویلا شمال موقعیت مکانی ویلا است که از چند لحاظ می‌تواند اهمیت داشته باشد. اول اینکه قطعاً شما تمام ساعات خود را در داخل ویلا نمی‌مانید؛ گاهی اوقات پیش می‌آید که با دیدن نمای بیرونی و داخلی ویلا، فریب ظاهر امر را می خورید، فارغ از اینکه ویلایی که خریداری کرده‌اید و برایش پول هنگفتی هم پرداخت کرده‌اید دارای موقعیت جغرافیایی مناسب نیست مثلا نه به مسیرهای اصلی دسترسی دارد و نه به هیچ یک از مراکز خرید نزدیک می‌باشد.

این یک نقطه ضعف اساسی است که شما را برای همیشه پشیمان می‌کند، به همین دلیل است که اکثر فروشندگان معتبر، تمام اطلاعات مربوط به ویلاهای خود را به مشتری توضیح می‌دهند و از دسترسی آنها به مراکز خرید، مراکز درمانی و جاذبه‌های گردشگری اطلاعات خوبی را در اختیارشان قرار می دهند تا با آگاهی ویلای موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

اما جنبه دیگر در باب اهمیت انتخاب موقعیت مکانی مناسب برای ویلا، دسترسی همراهان به ویلا است. معمولاً در سفر به شمال کشور، به دلیل ترافیک و سایر مسائل جاده‌ای احتمال جدایی همراهان وجود دارد. بنابراین اگر موقعیت مکانی ویلا مناسب باشد، راحت‌تر می‌توانند آن را پیدا کنند.بنابراین انتخاب موقعیت مکانی و منطقه‌ی جغرافیایی ویلا بایستی در هنگام خرید و ساخت و ساز ویلا مورد اهمیت و توجه ویژه قرار گیرد.

برای خرید ویلا فلت شما میتوانید یک سوم مبلغ را نقدا پرداخت کنید و مابقی را طی اقساط بلند مدت بدون سود و بهره پرداخت کنید.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

برای مشاوره خرید طبق بودجه وسلیقه شما تماس بگیرید با تشکر

خانم شکیبا

09120499061

 

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22361
درخواست مشاوره
09120499061
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه