صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / عمارت دوبلکس در سعادت آباد مازندران

عمارت دوبلکس در سعادت آباد مازندران اسکان رایگان

480

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
3،400،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقد مابقی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22373
زمین
330 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

عمارت دوبلکس در سعادت آباد مازندران

 

این ویلای زیبا به صورت دوبلکس نمای رومی در موقعیت مکانی نزدیک جنگل در منطقه ای خوش آب و هوا سعادت آباد در محیطی دنج و تهرانی نشین با همسایه های خوش نشین طراحی و ساخته شده است.حیاط ویلا دارای کفپوش سنگ درجه1 تروارتن است که در برابر گرما، سرما و رطوبت مقاوم بوده و حیاط به صورت فول محوطه سازی شده با درخت و گیاهان زینتی چهارفصل به همراه فضای آلاچیق می باشد.

ویلا در موقعیتی ساخته شده که در داخل ویلا ویو چشم انداز کامل و بسیار زیبای جنگل و کوهپایه را دارید.در باب فضای داخلی ویلا باید گفت که سالن ویلا کفپوش سرامیک براق و سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر هست و در گوشه سالن وسیع این ویلا آشپزخانه با کابینت به همراه فضای یخچال و لباسشویی و ویترین قرار دارد.

ویلا دارای 3 خواب مستر است که دارای دسترسی به تراس وسیع ویلا هستند. دارای تراس بزرگ در طبقه بالا هست که با گذاشتن یک دست میز و صندلی می توانید فضای فوق العاده خوبی را برای جمع های دوستانه و خانوادگی فراهم کنید.حیاط سازی فوق العاده زیبا با طراحی چشم نواز زیبایی این عمارت را دوچندان کرده است.

 

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

 

برای خرید عمارت دوبلکس شرایط اقساطی نیز فراهم شده است که برای اطلاع دقیق تر میتوانید با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید

خانم شکیبا

09120499061

 


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه