صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس

خرید ویلا دوبلکس اسکان رایگان

351

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22952
زمین
290 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 

خرید ویلا دوبلکس

با سلام ارز ادب خدمت همراهان همیشگی سایت املاک رادین

(قبل از هر چیز عذر خواهی میکنیم بابت تاخیر چند روزه در معرفی ویلا ها انشالله از امروز قوی تر از همیشه در خدمت شما هستیم )

ویلایی که امروز برای معرفی به شما در نظر گرفته شده یک ویلای دوبلکس با متریال برند و خوش ساخت در منطقه خوش نشین میباشد پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید تا انتهای آگهی با ما همراه باشید

این ویلا با 290  متر زمین و 150 متر بنا 2 خواب به علاوه جکوزی، ویلایی دوبلکس دارای نمایی مدرن میباشد ویلایی که به مانند ویلاهای مدرن دیگر هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و با طرحی ساده و دلپذیر بنا شده است. اگر از دور به این ویلا نگاه کنید، ترکیب رنگی سنگ و چوب نما بعلاوه استفاده درست و زیبای در کنار باغچه ای سرسبز بسیار دیدنی و چشم نواز است.این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده که از محوطه ای با سنگ و چراغ شب نما کار شده بعلاوه گلها و درختانی که در محیط این ویلا کاشته شده اند. یک قسمت بعنوان سکوی آلاچیق نیز درنظر گرفته شده که میتوانید با گذاشتن چند صندلی در فضای آزاد آن لذت ببرید.

پنجره های دو سوی درب ورودی ضدسرقت که به نسبت بزرگ هستند؛ عامل ورود نور به فضای سالن و آشپزخانه میباشند. ویلاهای مدرن با داشتن پنجره های بزرگ، سبک معماری خاصی دارند. این نوع ویلاها بخاطر پلانهای ساده و آزادی که دارند بسیار مورد بازدید و خرید قرار میگیرند. پلانهای آزاد یعنی با حداقل کردن دیوارها، یک زیبایی بصری ایجاد کرده و دستتان را برای تغییر و تنوع دکوراسیون باز میگذارد.

عکس های داخلی این ویلا کاملا گویای ارزش بالای خرید این ویلاست از طرفی شرایطی که مجموعه املاک رادین برای خریداران خود فراهم میکند شرایط را برای خرید، آسانتر و لذتبخشتر میکند.

برای مشاهده فایل های بیشتر د راین رنج قیمت کافیست اینجا کلیک کید.

*****************

برای دریافت توضیحات کاملتر و آشنایی بیشتر با منطقه و شرایط خرید لطفا تماس بگیرید

مهندس شکیبا

09032083023

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

سرابی | دوشنبه 1401/11/17 - 10:01:33 5 ستاره

سلام وقت بخیر ،میشه لوکیشن دقیق و میشه بفرمایید

ویلاهای مشابه