صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش فوری ویلا زیر قیمت

فروش فوری ویلا زیر قیمت اسکان رایگان

350

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،200،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط
کد ملک 22392
زمین
400 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش فوری ویلا زیر قیمت

ویلایی فلت که به سبک خانه های روستایی دارای ایوانی است که دو ضلع ویلا را پوشش داده و با توجه به محیط سرسبز و زیبایی که دارد، مناسب برای خانواده هایی است که دارای جمعیت زیادی هستند. آنچه که به این زیبایی وصف ناپذیر فرم میبخشد، متراژ زمین و بنای این ویلاست.

400 متر زمین و 280 متر بنا فرصت فوق العاده ای است برای کسانی که دنبال زمینی با متراژ بالا بوده و عاشق باغ و باغبانی هستند. انواع سبزیجات و درختان مثمر بکارید، گلهای زیادی را پرورش داده و فضای بازی و تفریحی را برای خود و کودکانتان فراهم کنید.

حال با این تعریف به سراغ ویلا میرویم تا بیشتر با خرید ویلا فلت آن آشنا شویم:

این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که یکی از آن 3 مستر میباشد یک انباری و یک سرویس بهداشتی عمومی در بین این دو اتاق قرار گرفته که دارای سرویس ایرانی، فرنگی و دوش میباشد. با عبور از درب ورودی با سالنی روبرو میشوید که محصور به دو پنجره ریلی بزرگ از جنس آلومینیوم بوده این دو پنجره یا بعبارتی دربهای ریلی بزرگ، منبع اصلی ورود نور به فضای داخل هستند و برای جلوگیری از تابش نور آفتاب میتوانید از پرده های رنگی زیبایی استفاده نمائید.

کابینت و آشپزخانه این ویلا MDF بوده و دارای هود، سینک دوقلو و گاز 5 شعله میباشد. کف سرامیک، سقف چوب نراد و درب ورودی ضدسرقت از دیگر موجودیت های این ویلا هستند. حیاط این ویلا واش بتن بوده و با چراغهای شب نمایی که دارد، باعث روشنایی زیبای محیط میشوند. همه نکاتی که مربوط به یک ویلای دلباز و جنگلی میباشد را این ویلا در خود جای داده است. بنابراین آنچه این ویلا و شهرک را نسبت به جاهای دیگر متمایز میکند، موقعیت فوق العاده جنگلی آن است که هر بار بر ارزش آن افزوده میشود. اگر به دنبال محیطی اینچنینی میگردید، پیشنهاد میکنیم از این ویلا و شهرک بازدید نمائید. 

قیمت کارشناسی این ویلا 4 میلیارد میباشد که مالک آن را زیر قیمت کارشناسی به قیمت سه میلیارد و دویست میلیون به فروش میرساند.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید با تشکر

خانم ملایی

09196548082


محدوده آدرس:

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22392
درخواست مشاوره
09196548082
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه