صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس در شمال

خرید ویلا تریبلکس در شمال اسکان رایگان

456

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

قیمت
5،800،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی طی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22425
زمین
280 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس در شمال

با سلام

 ویلا تریبلکس با 280 متر زمین و 360 متر بنا، دارای 4 اتاق خواب  و ویوی فوق العاده، این ویلا در دل زیباترین جنگلهای استان مازندران واقع شده و شما میتوانید اوقات فراغت خوب و مفرحی را اینجا سپری کنید. چرا که وقتی محو این بهشت ابدی میشوید از دنیاهای دیگر فاصله میگیرید. با ما همراه باشید خرید ویلا تریبلکس در شمال که یک ویلای همه چیز تمام است آشنا شوید.

همانطور که گفتیم این ویلا تریبلکس بوده که دارای نمای سنگ تراورتن میباشد که در همان نگاه اول مجذوب آن میشوید. از لحاظ نما و ظاهر کاملا با ویلاهای اطراف فرق میکند و به قولی تک میباشد. ویلاهای تریبلکس زیادی در این شهرک ساخته شده که نشان از قدرت و تراز بالای این شهرک میباشد. ویلاهایی با ابهت و جلال که دارای طراحیهای متنوعی بوده و شک نکنید این شهرک جزو برندترین شهرکهای منطقه محسوب میشود.

اگرچه در روزهای گرم سال از طبیعت و آب و هوای خوش این منطقه لذت میبرید ولی اواخر شهریور و اوایل پاییز یکی از بهترین زمانهای لازم برای استفاده از این ویلاست؛ مخصوصا طبقه سوم این ویلا که در هنگام شب میتوانید در هوایی کاملا خنک به استراحت بپردازید. این ویلا بهترین جا برای سفرهای چند روزه است تا با دوستان و خانواده از محیط دلباز آن لذت ببرید. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ویلا دارای 4 اتاق خواب میباشد که از حیث تعداد اتاقها برای استراحت کاملا جادار و بزرگ میباشد.

وقتی وارد حیاط این ویلا میشوید با درختان متنوع و سرسبزی روبرو میشوید که محیط زیبایی را پدید آورده اند. کفپوش سنگ، محوطه سازیها، چراغهای شب نما، راه پله های سنگی و دو بر بودن ویلا از موقعیتهای حیاط این ویلا محسوب میشوند. شما در این ویلا امکان پارک دو خودرو را دارید.

 

سالن کف آن از سرامیک پولیش براق پوشیده شده به همراه سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر، قرنیز، پنجره های دوجداره UPVC، درب ورودی ضدسرقت، کابینت ممبران، سینک دوقلو، هود، گاز 5 شعله رومیزی، شیرآلات برند و راه پله چوبی با نرده استیل که به این فضا رنگ داده اند. یک اتاق خواب مستر در طبقه اول قرار دارد و دارای یک پنجره دوجداره، فضای مشخص شده برای کمد و سرویس فرنگی میباشد. در این سرویس از شیرآلات برند و خوبی برای روشویی و دوش استفاده شده، بعلاوه سقف PVC و استفاده از چندین مدل کاشی، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. غالبا استفاده از کاشیهای طرح روشن در زیبایی یک سرویس بهداشتی نقش بسیاری دارند.

با عبور از راه پله ها به سراغ طبقه دوم میرویم که از یک نشیمن به نسبت بزرگی تشکیل شده که دارای دو پنجره قدی با نورگیر و ویو عالی برای ورود به تراس میباشد. از روی تراس به مناظر بسیار زیبایی دسترسی خواهید داشت که حس خوبی را به شما انتقال میدهند. در این طبقه از دو اتاق خواب و یک سرویس عمومی تشکیل شده که دوتا از اتاقها مستر میباشد و شامل سرویس فرنگی و دوش میباشد. مساحت بزرگی برای چیدمان و تخت دارا میباشد.

از طریق راه پله به طبقه سوم که مشرف میشوید، یک درب بزرگی در قسمت ورود به این طبقه وجود دارد که دارای قفل میباشد. این طبقه بعنوان تراس یا شاهنشین معرفی میشود.

برای خرید اقساطی ویلا میتوانید یک سوم مبلغ کل را نقدا پرداخت کنید و مابقی را طی اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت نمایید.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

برای خرید و مشاوره رایگان با  کارشناسان ما تماس بگیرید

خانم پویان

09116009788

 

 


محدوده آدرس:

مشاور صدرا طریقت

** 09116009788 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

سلام کارتون عالیه.لطفا قیمت میفرمایید؟ | پنج شنبه 1401/05/13 - 7:06:23 5 ستاره

| پنج شنبه 1401/05/13 - 7:04:44 5 ستاره

ممنون از توضیحات کاملتون🙏

ویلاهای مشابه