صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال اسکان رایگان

436

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
6،100،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقدی و مابقی طی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22426
زمین
265 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

با سلام

خرید ویلا پلاک یک جنگل

این ویلای دوبلکس استخردار پلاک یک جنگل  دارای 265 متر زمین و 250 متر بنا، با نمای سنگ در یکی از مناطق جنگلی شهرستان چمستان منطقه بلویج ساخته شده که دسترسی راحتی به جاده و جنگل دارد.

 زمانی که به طراحی این سازه نگاه میکنید، متوجه میشوید که سازنده به نکات ریز و دقیقی توجه داشته که همین موضوع باعث شده این ویلا نسبت به دیگر ویلاهای متمایز شود. بطور کل این ویلادر عین سادگی از پیچیدگیهایی برخورد است که کافیست سازنده به کاری که انجام میدهد عِرق داشته باشد تا بتواند همچین ویلایی را طراحی کرده و بسازد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلا آشنا شویم.

 

داشتن ویو در مناطقی که فاصله ای کمتر از 1 دقیقه تا جنگل دارند، میتواند فوق العاده باشد؛ بنابراین انتخاب زمین و نوع ساخت در این مورد بسیار دخیل است. فرض کنید ویلایی خریداری میکردید که هیچ منظره خاصی نداشت و هرچه در شعاع دید شما قرار داشت خانه بود و خانه! مسلما رغبت آنچنانی نداشتید که هر از گاهی به آن سر بزنید ولی اگر صاحب ویلایی بودید که میتوانستید مناظر زیبایی را از آن نظاره گر باشید، شاید این امکان را فراهم میکردید که بصورت دائم در آن سکونت داشته باشید. این مورد را اشاره کرده ایم تا به شما بگوئیم که در قسمت تراس این ویلا، منظره جنگل را خواهید داشت بعلاوه مناظر  اطراف که بسیار دیدنی اند. همچنین دسترسی به جنگل و قدم زدن در آن میتواند بسیار شگفت انگیز باشد. ورزش صبحگاهی و بعد از آن صرف صبحانه حالتان را جا می آورد. همچنین دسترسی راحت به جاده، فروشگاه مواد غذایی و البته فروشگاه زنجیره ای میتواند یکی از آپشن های مثبت این ویلا محسوب شود که در مدت زمان کوتاهی امکان خرید را برایتان فراهم میکند.

این ویلا دارای یک دروازه ورودی نفر رو و یک دروازه ماشین رو میباشد که امکان پارک سه خودرو را در حیاط خواهید داشت. همچنین محوطه سازی زیبا با انواع گلها و درختان زینتی، وجود چراغهای شب نما، سنگفرش حیاط، دیوار پوشیده از سنگ آنتیک از دیگر متعلقات مربوط به حیاط این ویلا هستند.

خرید ویلا استخردار

با عبور از چند پله و گذر از درب ورود ضدسرقت به سالنی میرسیم که سازنده مساحت کمتری را برای آن طراحی کرده و دلیل آن بخاطر وجود فضای استخر است. در کنار استخر از دوش استفاده شده، بعلاوه یک وان جکوزی تنها انتقادی که میتوان از این استخر داشت؛ کم بودن فضای دو طرف آن میباشد که رفت و آمد در لبه های استخر کار سختی است و بهتر بود از مساحت استخر کم شده و فضای بیشتری به اطراف آن داده میشد. در فضای استخر یک پنجره قدی برای نورگیر استفاده شده که به سالن ویلا اشراف دارد.همچنین برای سقف استخر از طرح زیبایی استفاده شده است.

در سالن از سقف کناف با نورپردازی مخفی استفاده شده، همچنین از یک سرویس عمومی ایرانی و یک اتاق خواب مستر که شامل روشویی، دوش و سرویس فرنگی میباشد و از کاشیهای درجه یک و متفاوتی استفاده کرده است. این اتاق حدودا 15 متر مساحت داشته و دارای کمد دیواری، پنجره دوجداره است. یکی از زیباترین طراحیهای انجام شده در این ویلا وجود پنجره های بلند نورگیر است که از طبقه اول تا طبقه دوم کشیده شده و فضای سالن و نشیمن را روشن میکند. لازم به ذکر است تمام پنجره های استفاده شده دوجداره (UPVC) بوده و بین سالن و استخر از شیشه سکوریت استفاده شده که بسیار مقاوم است.

در طبقه دوم دو اتاق خواب مستر قرار دارند که هر کدام حدود 15 متر مساحت داشته به همراه یک پنجره که به فضای پشت ویلا دید دارند. در هر یک از سرویس های این ویلا دوش، روشویی و توالت فرنگی بکار رفته. در این سرویس از بهترین متریال استفاده شده و سازنده سعی کرده با انتخاب مصالح و ساخت درست، بهترین کارایی را به عمل آورد. 

خرید ویلا سنددار

 این ویلا در بافت منطقه قرار گرفته و دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند عرصه و اعیان میباشد. از لحاظ دسترسی این ویلا تا شهر حدود 3 کیلومتر و تا جنگل کمتر از 1 دقیقه فاصله دارد. نزدیک به جاده اصلی است. این ویلا در یکی از بهترین مناطق شهرستان چمستان قرار گرفته که خرید هرچه زودتر آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

--------------

برای خرید و مشاوره ویلا با کارشناسان ما تماس بگیرید

خانم شکیبا

09120499061


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22426
درخواست مشاوره
09120499061
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه