صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مبله در شمال

خرید ویلا مبله در شمال اسکان رایگان

434

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
8،000،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم مبلغ نقد و مابقی طی اقساط توافقی بدون بهره
کد ملک 22508
زمین
270 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مبله در شمال

با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی سایت املاک رادین

همیشه ویلایی که بصورت مهندسی ساخته شده باعث جذابیت فراوانی بوده و هر بیننده با تصویرسازی بداهه ای که انجام میدهد، از آجر به آجر این بنا حس خوشایندی گرفته و به وجد می آید. شاید بازدید از یک ویلا کار بسیار آسانی باشد اما نگاه مهندسی و دقیق به آن سخت است و باید به کسانی واگذار کرد که به تمام زوایا و معماری ساخت آن توجه میکنند؛ کسانی که به نحوی دستی در کار دارند و با اصول اجرا آشنا هستند. با روی کار آمدن ویلاهای مدرن که بعبارتی جایگزین ویلاهای کلاسیک شده اند، بصورت ناخودآگاه تصاویر درهم و شلوغ ذهنی را از بین برده و سادگی و هنر را هدیه داده اند. این ویلاها با ساده ترین نقشه و البته حساس ترین روش ساختی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند؛ چرا که هیچ پیچیدگی ندارند و اگر نقطه یا زاویه ای درست اجرا نشود، ضعف آن کاملا به چشم می آید. حال با این پیشگفتار همراه ما باشید با هنر زیبای معماری مدرن!

خرید ویلا استخردار در شمال

سازنده در 270 متر زمین، بنایی 330 متری و دوبلکس را ساخته و به صورت نیمه مبله به فروش میرساند اکنون در بخش حاضر با استخر این ویلا آشنا شوید که نصف آن در سایه و نصف دیگرش در آفتاب است. در اکثر ویلاها شاهد این هستیم که استخرها یا سرپوشیده هستند و یا رو باز که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند اما این استخر میتواند هر دو حالت را دارا باشد. در واقع ذات این استخر بیرونی است ولی برای پوشش اطراف آن و همچنین مسئله حفظ گرمای فضای استخر، از شیشه استفاده شده است؛ سازنده با استفاده از کنسول، دامنه را جلوتر آورده تا مانع از ورود آب باران به داخل استخر شود.این یک استخر 4 فصل است و در هر روزی از سال میتوانید از آن استفاده کنید؛ چرا که سیستم گرمایش از کف دارد و مجهز به موتورخانه و تصفیه میباشد.

خرید ویلا دوبلکس در شمال

این ویلا دارای 4 اتاق خواب مستر و دو سرویس بهداشتی مجزا بوده که یکی از این سرویسها در طبقه اول و دیگری در کنار استخر قرار گرفته هر کدام از اتاقها حدودا 16 متری هستند و با وجود کمد دیواری و سرویس بهداشتی، فضای زیادی برای قرار دادن تخت دو نفره، میز آرایش و دیگر وسایل جانبی وجود دارد. 

خرید ویلا روف دار در شمال

با عبور از درب ضدسرقت این ویلا، به یک راهرو میرسید که در یک طرف آن ستون هایی از چوب ترمو و در طرف دیگر سنگ نما کار شده و روی آن تاچ پنل کلید برق و آیفون تصویری هوشمند قرار گرفته است. در این ویلا چوب ترمو کار شده که شامل راه پله، ستونهای داخلی سالن، نرده ها، بخشی از سقف استخر و دیگر موارد چوبی که در داخل و بیرون ویلا بکار رفته اند. تمامی چوبهای ترموی این ویلا بوسیله رنگهای ضدآب رنگ آمیزی شده اند تا مشکلی از بابت رطوبت و نم وجود نداشته باشد. سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر با روشنایی سه حالته، کف سرامیک براق، قرنیز چوبی، راه پله چوبی و شیشه، 3 تا اسپلیت و دو تابلو برق جدا که در طبقات قرار گرفته اند از موجودیتهای فضای سالن پایین و بالا محسوب میشوند.

همچنین این ویلا دارای روف گاردن است داشتن یک روف گاردن با کفپوش چمن مصنوعی حسن ختام این ویلا میباشد که با ویو کم نظیر خود میتواند خاطرات زیبایی را برای شما و خانواده تان ایجاد بسازد.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا مبله در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

برای خرید و مشاوره لطفا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

مهندس عبدی

09116009722


محدوده آدرس:

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه