صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا لاکچری در شمال

خرید ویلا لاکچری در شمال اسکان رایگان

352

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم مبلغ کل نقد و مابقی اقساط توافقی بدون بهره
کد ملک 22571
زمین
300 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری در شمال

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت املاک رادین

این ویلا دارای 300 متر زمین و 450 متر بنای تریبلکس میباشد که از 5 اتاق خواب مستر و یک سرویس بهداشتی عمومی تشکیل شده است. در هر کدام از این اتاقها، سرویس بهداشتی فرنگی کار شده بعلاوه روشویی، دوش و انواع کاشیهای درجه یک که ترکیب رنگی و زیبایی بصری خاصی را خلق کرده اند. سازنده در این ویلا با استفاده از تن رنگی بالا در انتخاب کاغذ دیواری، سعی کرده هیمنه و اقتدار رنگها را در زیبایی شناسی به تصویر بکشد. شما با استفاده از این رنگهای پس زمینه (سبز، نارنجی و سفید)، میتوانید با هنرمندی تمام اشیا و وسایل کاربردی لازم را در اتاق خوابتان چیدمان کنید. استفاده از دراور سفید یا طوسی در اتاق خوابی که رنگ دیوار سبز یا نارنجی دارد بیشتر خودش را نشان میدهد و یا در اتاق خوابی که از دیوارها و کاغذدیواری های سفید کار شده، استفاده از رنگ چوب بسیار جالب توجه است. همانطور که میبینید تلفیقی که از پدید آمدن این رنگها بوجود می آید، این نتیجه را در بر دارد که سازنده با هوشمندی تمام و کاملا مهندسی شده موقعیتها را شناسایی کرده و با آینده نگری، رنگها را پاشیده است. اگر تصور میکنید که میتوانید از پس مبلمان این ویلای خوش ساخت برآئید؛ بسم الله!

پنج اتاق خواب این ویلا به نسبت بزرگ بوده بطوریکه هرکدام حدودا از 15 متر مساحت تشکیل شده اند و بسیار راحت برای کسانیست که میخواهند از یک یا دو تخت در خواب خود استفاده نمایند. همچنین وجود کمد دیواری و دسترسی خوب به ویوی اطراف، همه اتاقها را در شرایط یکسانی قرار داده و در واقع فرقی بین آنها گذاشته نشده است. شما در اتاق خوابهای طبقه بالا از یک طرف به فضای سرسبز و رودخانه و از طرفی به تراس و ویوی زیبای آن دسترسی خواهید داشت؛ همینطور از طریق اتاق خواب طبقه اول، مجموعه ای از چند قاب زیبا را دارید که برای فیلمبرداری و عکاسی فوق العاده است. بطور کل این ویلا دارای 3 تراس میباشد که هرکدام نمای زیبایی را در برمیگیرند و پیشنهاد میشود زمان صرف صبحانه یا عصرانه تان را با این مناظر دل انگیز به اشتراک بگذارید. در نهایت حس و حالی که از این ویلا میگیرید، بسیار روحیه بخش بوده و تمام ساعات حضورتان در ویلا را رویایی میکند.

این ویلا دارای دو نشیمن در طبقه بالا و پایین میباشد و همچنین از دو آشپزخانه و یک میز بار تشکیل شده است. آشپزخانه و موجودیتهایی همچون کابینت ترک، سینک، گاز چند شعله، شیرآلات برند و هود؛ فضای خوبی را برای طبخ غذا فراهم آورده و با وجود میز جزیره که در نمای جدید آشپزخانه های امروزی بیشتر مشاهده میشود، جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

استفاده از نورپردازیهای مخفی، هالوژن، لوستر عنکبوتی و پروژکتورهای ریلی؛ فضای داخلی سالن را بسیار روشن کرده و گرمای خاصی میبخشند. نوعی دیگر از نورپردازیها نیز در حیاط و محوطه این ویلا بکار گرفته شده که در هنگام شب، روشنایی چشم نوازی دارند. وجود درخت بزرگ پالم، سیکاس و انواع درختهای کاج که در گوشه های دیوار کار شده، فضای سرسبزی را در حیاط این ویلا بوجود آورده اند. قرارگیری یک درخت بزرگ درست در ابتدای ورودی و کاشت سیکاس روبروی نمای ویلا، ترکیب چوب و سنگ و برگ را به زیبایی به تصویر کشیده است. کف حیاط این ویلا کاملا سنگفرش شده بعلاوه رگه های چمن مصنوعی و تزئین انواع گلهای زینتی که در گوشاگوش حیاط کار شده، فضای این حیاط را بسیار دلنشین کرده است. شما در این محوطه امکان پارک دو خودرو را دارید، همچنین با دو مسیر ورودی خودرو و نفررو که بوسیله دو دروازه بزرگ و کوچک امکانپذیر میباشد، این ویلا را از همه حیث برایتان تکمیل کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که این ویلا از یک استخر بزرگ تشکیل شده که میتوانید تنی به آب بزنید و از شنا در آن لذت ببرید. این استخر هم فضای زیادی دارد و هم با قرارگیری در کنار سالن اصلی، امکان استفاده را برایتان راحت کرده است. این استخر دارای کاشی های درجه یک استخری است و با استفاده از جکوزی، آبنما، استخر برای شنا، دو دوش سیار و ثابت و یک سکو جهت ماساژ، کاملا تکمیل شده است. 

همانطور که بیان شد این ویلای شیک و جذاب از نمای مدرن ساخته شده که طرفداران خاص خودش را دارد. تفاوت در طراحی این ویلا نسبت به دیگر ویلاهای مدرن و تلاش برای طرحی گیرا و همه پسند، ماحصل ساخت این سازنده خوش ذوق میباشد. سازنده از انواع چوب در ویلا بکار برده که یک مورد آن مربوط به راه پله بوده که از جنس چوب ترمو میباشد. همچنین استفاده از چوب با رنگهای ضدآب در سقف استخر نیز قابل توجه است. آنچه که بیشتر از همه شما را در این ویلا سر ذوق می آورد، خطوط نرم و تیز سایه های ایجاد شده از تابش خورشید در سالن است که نتیجه استفاده از شیشه های بزرگ در کنار راه پله میباشد. این خطوط با ترکیب رنگهای آشپزخانه و نورپردازی فضای داخلی سالن، سوژه های عکاسی را برایتان جور میکند.

 

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

مهندس راد

09196548082

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه