صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا لاکچری

خرید ویلا لاکچری اسکان رایگان

388

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

فروخته شد
قیمت
7،700،000،000 تومان
پرداخت نقد واقساط
کد ملک 22880
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری

 

با عرض سلام و ادب خدمت همراهان سایت املاک رادین امروز با شما هستیم برای معرفی یک ویلا لاکچری و لوکس 

 

خرید ویلا استخردار

 

 این ویلا با 300 متر زمین و 300 متر بنا با استخر بزرگ و جکوزی ، نمایی از سنگ تراورتن بصورت تریبلکس ساخته شده و دارای پروانه ساخت و سند تک برگ میباشد. برای ورود به ویلا از دروازه نفر رویی میتوانید عبور کنید که با فضای زیبا و محوطه سازی شده ای روبرو میگردید که به مرور زمان با رشد درختان کاج و شمشاد و لاوسون و گلهای رنگارنگ به زیبایی ویلایتان افزوده خواهد شد. دروازه دیگری نیز تعبیه شده که برای عبور خودرویتان بوده که با توجه به متراژ بالای زمین میتوانید 3 خودرو را در آن پارک نمائید. روشنایی های کار شده در  هنگام شب بسیار زیبا میباشد و با ادامه داشتن در محوطه ویلا، محیط ویلا را دیدنی تر میکند.

 

 

 

درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده بعلاوه پنجره های کشویی بزرگ که در طول روز روشنایی زیادی را به فضای سالن میبخشند. کف سالن ویلا از سرامیک پولیش براق و سقف از کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن تشکیل شده است. استفاده از کابینت هایگلاس در آشپزخانه و ست شدن آن با فضای آشپزخانه، زیبایی خاصی را خلق کرده که با اضافه شدن وسایل دیگر؛ این محیط جذابتر خواهد شد. یخچال، هود، سینک، ماشین لباسشویی و گاز 5 شعله از موجودیت های دیگر این فضا میباشند.

 

 

 

در طبقه همکف یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی راه پله تمام سنگ و نرده های استیل راه ورود به طبقه دوم میباشند که در ابتدای ورود به این طبقه سازنده یک سینک ظرفشویی قرار داده که با نام آشپزخانه کوچک از آن یاد میکنیم. بعد از آن با نشیمن نسبتا بزرگی روبرو خواهید شد که میتوانید در آن از میز بار یا میز بیلیارد استفاده نمائید. این نشیمن یک پنجره بزرگی دارد که از آن ویوی زیبای جنگل را خواهید داشت.  اتاق خواب در این طبقه کار شده که مستر بوده و به تراس بزرگی دسترسی دارند. از روی تراس مناظر زیبایی را در دیدرس دارید که تمام ناشدنی هستند. مناظر زیبای روستا و جنگل که از دور قابل رویت بوده و آسمان آبی که بر فراز آن خودنمایی میکند.

 

با عبور از راه پله ها به طبقه سوم ویلا خواهید رسید. جایی که بعنوان شاهنشین از آن یاد میشود و با داشتن آشپزخانه، به تراس بزرگی دسترسی دارید که میتوانید با امکان چند صندلی ساعات خوشی را در آنجا بگذرانید. چای بنوشید، کتاب بخوانید و یا به مناظر زیبای اطراف چشم بدوزید.

........................

 

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید و مشاوره رایگان جهت خرید ملک با هر قیمتی با کارشناس مربوطه تماس بگیرد

مهندس شایگان

09196548082

 

 

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه