صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس

خرید ویلا دوبلکس اسکان رایگان

331

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

قیمت
7،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط
کد ملک 22884
زمین
300 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس

این ویلا با 300 متر زمین و 380 متر بنای دوبلکس دارای نمایی سفید میباشد. ویلایی که به مانند ویلاهای مدرن دیگر هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و با طرحی ساده و دلپذیر بنا شده است. هرچقدر ویلا با نمای کلاسیک دیده اید کنار بگذارید تا با این ویلای مدرن بیشتر آشنا شوید.این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده که از محوطه ای با سنگ و چراغ شب نما کار شده بعلاوه گلها و درختانی که در محیط این ویلا کاشته شده اند. یک قسمت بعنوان سکوی آلاچیق نیز درنظر گرفته شده که میتوانید با گذاشتن چند صندلی در فضای آزاد آن لذت ببرید.

خرید ویلا بهدشت

پنجره سراسری در سمت راست درب ورودی درب ضد سرقت کار شده که علاوه بر زیبایی  عامل ورود نور به فضای سالن و آشپزخانه میباشد. ویلاهای مدرن با داشتن پنجره های بزرگ، سبک معماری خاصی دارند. این نوع ویلاها بخاطر پلانهای ساده و آزادی که دارند بسیار مورد بازدید و خرید قرار میگیرند. پلانهای آزاد یعنی با حداقل کردن دیوارها، یک زیبایی بصری ایجاد کرده و دستتان را برای تغییر و تنوع دکوراسیون باز میگذارد.وقتی وارد سالن این ویلا میشوید فضای آشپزخانه با تجهیزات کامل را میبینید کف سالن سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، آیفون و ... از موجودیتهای سالن بوده و ترکیب رنگی زیبایی را خلق کرده اند. بطوریکه میتوانید به راحتی مبلمان خود را با آنها ست و البته تلفیق کنید. در این ویلا غالبا شاهد رنگهای سفید، طوسی و خاکستری هستید که باتوجه به نزدیک بودن تُن رنگیشان، اگر یک رنگ گرمی مانند قرمز در کنارشان قرار گیرد بسیار جلب توجه میکند. مثلا انتخاب رنگ مبلمان، فرش و یا حتی وجود همین آجرنما باعث میشود از رنگها استفاده بهینه تری کرده و به فضای داخلی ویلایتان رنگ بپاشید.

سالن این ویلا حدودا 50 متر بوده بعلاوه فضای آشپزخانه که 16 متر میباشد؛ فضای به نسبت بزرگی را شامل میشوند. یک سرویس عمومی که شامل سرویس ایرانی و فرنگی، دوش، روشویی، آینه و سیفون میباشد روبروی سالن قرار گرفته که بهتر است از برای مخفی نگه داشتن سرویس به سالن استفاده شود. یک اتاق خواب در کنار سرویس قرار گرفته که دارای کمد دیواری میباشد. این اتاق یک پنجره به پشت ویلا دارد.راه پله های چوبی راه اتصال به طبقه بالاست. این فضا از یک نورگیر بسیار خوبی بهره مند بوده که فضای نشیمن را روشن میکند. نشیمن دارای 30 متر مساحت است که به تراس راه دارد. این تراس ویوی فوق العاده ای از مناظر اطراف و منطقه حاضر دارد که بسیار دیدنی میباشد.همچنین منطقه ای که ویلا در آن واقع شده یکی از مناطق برند شهرکی با نگهبانی 24 ساعته میباشد که خیال شما را از هر لحاظ برای خرید راحت میکند. 

****************

برای خرید و دریافت مشاوره با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

مهندس فربد

09399047304

 

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه