صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا دوبلکس پلاک یک جنگل

ویلا دوبلکس پلاک یک جنگل اسکان رایگان

301

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
10،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 23119
زمین
340 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس پلاک یک جنگل

این ویلا دوبلکس پلاک یک جنگل دارای 340 متر زمین میباشد که 330 متر آن شامل بنای دوبلکس نما مدرن میباشد که کاملا مهندسی ساخته شده ، در منطقه شمال استفاده از سنگ تراورتن در نمای ویلا به شدت افزایش پیدا کرده که بیشتر بخاطر زیبایی، تنوع و همچنین عایق بودن در برابر گرما و صوت از آن استفاده میشود. این ویلا دارای 4 اتاق خواب و 2 مستر میباشد که یکی از اتاقها در طبقه پایین و 3 اتاق در طبقه بالا قرار گرفته اند. این اتاق خواب 12 متری بوده و یک سرویس عمومی دقیقا روبروی آن در نظر گرفته شده که مناسب برای افراد سالمند و خردسال میباشد. سازنده با رعایت فاصله سرویس تا سالن اصلی و مخفی نگه داشتن آن از دید سالن و آشپزخانه، طراحی درست و دقیقی داشته است.

فضای آشپزخانه شامل: کابینت ممبران، هود، سینک دوقلو، شیرآلات برند، گاز 5 شعله، میز غذاخوری، نورگیر و جایگاه یخچال میباشد که مناسب برای کدبانوی هنرمند ایرانیست.

سالن طبقه اول که فضای بزرگی برای طراحی دکوراسیون ویلایتان در اختیارتان قرار داده که میتوانید از این فضا به نحو احسنت بهره ببرید. کاغذ دیواریهای قابل شستشو، پنلهای 3 بعدی، قرنیز، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، پنجره های دوجداره UPVC و درب ضدسرقت از موجودیتهای سالن محسوب میشوند که فضای گرم و ترکیب رنگی زیبایی را پدید آورده اند. همچنین در سالن این ویلا از سیستم صوتی و نورپردازی هوشمند استفاده شده که کاملا مناسب برای روزهای جشن و عید میباشند. حتما برایتان پیش آمده زمانی را که در حال صرف صبحانه، ناهار و یا شام بودید سعی کردید با پخش آهنگی ملایم فضای لطیفتری را بوجود آورید. این امکانات برای مدیتیشن و تغییر روحیه منفیتان به مثبت بسیار کارآمد میباشند.

3 اتاق خوابی که در طبقه بالا قرار گرفته اند همگی حدود 14 متر مساحت داشته و از اتاق خواب طبقه اول کمی بزرگتر هستند. دوتا از این اتاقها مستر بوده و همه این اتاقها دارای کمد دیواری بوده و با توجه به فضای بزرگی که دارند امکان استقرار تختهای دونفره نیز میباشند. درب تمام اتاقهای این ویلا از MDF و روکش درب سرویسها از PVC بوده که کاملا قابل شستشو میباشند. این دربها دارای مقاومت بالایی بوده و در مقابل ضربه و رطوبت کاملا با دوام هستند.

 همچنین استخر روباز این ویلا که فضای مساحت نسبتا بزرگی داشته و احساس خوبی را به بیننده القا میکند از استخر ویلا که بگذریم به نظر میرسد یکی از اصلی ترین نقاط قوت در این ویلا میتواند روف گاردن بزرگ با ویو بینظیر آن دانست که با ویو 360 درجه خود چشم انداز خیره کننده ای را به شما هدیه میدهد با توجه به اینکه در شرایط فعلی اقتصادی با کاهش ارزش ریال پیشنهاد میشود نقدینگی خود را تبدیل کنید بهترین پیشنهاد ما برای شما خرید ملک در شمال میباشد هم از نظر سرعت رشد سرمایه هم از نظر دید تفریح میتوانید استفاده داشته باشید 

*****************

برای خرید ویلا با هر بودجه ای دریافت مشاوره تماس بگیرید

مهندس شکیبا

09032083023

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

شاهین فر | سه شنبه 1401/12/02 - 12:01:39 5 ستاره

سلام خانم شکیبا لطف میکنید چند مورد استخر دار برام ارسال کنید

ویلاهای مشابه