صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس

خرید ویلا دوبلکس اسکان رایگان

285

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،600،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط 10 ماه بدون بهره
کد ملک 23160
زمین
500 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس

 

با عرض سلام و درود، بدون فوت وقت بپردازیم به معرفی خرید ویلا دوبلکس

همانطور که اشاره کردیم این ویلا دارای 500 متر زمین میباشد که 250  متر آن شامل بنای دوبلکس نما سنگ میباشد که کاملا مهندسی ساخته شده و از معدود ویلاهایی است که سازنده به تمام ریزه کاریهای آن توجه کرده است. در منطقه شمال استفاده از سنگ تراورتن در نمای ویلا به شدت افزایش پیدا کرده که بیشتر بخاطر زیبایی، تنوع و همچنین عایق بودن در برابر گرما و صوت از آن استفاده میشود. این ویلا دارای 3 اتاق خواب و 2 مستر میباشد که یکی از اتاقها در طبقه پایین و 2 اتاق در طبقه بالا قرار گرفته اند

 

خرید ویلا استخردار در شمال

 

این شما و این استخری روباز که امکانات و ابهت بالای این ویلا را نشان میدهد. از زمانی که وارد حیاط این ویلا میشوید، با 4 ستون بزرگ و تاجی گنبدی روبرو خواهید شد که عظمت ویلا را به رخ میکشد. استخر و فضای آلاچیق در سمت چپ و محوطه گلکاری و درختکاری در قسمت راست حیاط، به همراه چراغ های شب نما؛ زیبایی بصری خاصی را به نمایش میگذارند. حیاط این ویلا کاملا از سنگ پوشیده شده و قابلیت پارک 2 خودرو را دارد.

 

 

 

فضای آشپزخانه شامل: کابینت ممبران، هود، سینک دوقلو، شیرآلات برند، گاز 5 شعله، نورگیر و جایگاه یخچال میباشد که مناسب برای کدبانوی هنرمند ایرانیست.

 

سالن طبقه اول حدودا 50 متر میباشد که فضای بزرگی برای طراحی دکوراسیون ویلایتان محسوب میشود که میتوانید از این فضا به نحو احسنت بهره ببرید. کاغذ دیواریهای قابل شستشو، پنلهای 3 بعدی، قرنیز، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، پنجره های دوجداره UPVC و درب ضدسرقت از موجودیتهای سالن محسوب میشوند که فضای گرم و ترکیب رنگی زیبایی را پدید آورده اند. همچنین در سالن این ویلا از سیستم صوتی و نورپردازی هوشمند استفاده شده که کاملا مناسب برای روزهای جشن و عید میباشند. حتما برایتان پیش آمده زمانی را که در حال صرف صبحانه، ناهار و یا شام بودید سعی کردید با پخش آهنگی ملایم فضای لطیفتری را بوجود آورید.

 

نشیمن طبقه دوم حدودا 32 متری بوده و فضای مناسبی برای میز بیلیارد است همچنین این نشیمن دارای یک پنجره ریلی است که به تراس راه دارد. تراس این ویلا حدودا 24 متر میباشد و منظره زیبایی از کوه و جنگل را درست روبروی خود دارد. اگر بصورت موقت در ویلایتان حضور پیدا میکنید؛ مطمئن باشید دل کندن از آن برایتان سخت خواهد بود. نشستن در فضای این تراس به شما حال خوشی دست میدهد که در کمتر جایی آن را تجربه خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و مشاوره خرید با هر بودجه ای کافیست تماس بگیرید

مهندس شایگان

09196548082

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 23160
درخواست مشاوره
09196548082
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه