صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی نیم پیلوت نمامدرن در شمال

خرید ویلا شهرکی نیم پیلوت نمامدرن در شمال اسکان رایگان

683

مشاور خانم فربد

** 09116009855

قیمت
2،000،000،000 تومان
1میلیارد پیش مابقی اقساط بدون بهره معاوضه باخودرو
کد ملک 16758
زمین
280 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا شهرکی نیم پیلوت نمامدرن در شمال

با درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت همراهان عزیز سایت تخصصی رادین امیدوارم حالتون عالی باشه.

خرید ویلا نوساز

در ساخت این بنا از مصالح درجه یک موجود در بازار استفاده شده است؛ این ویلا باغ جنگلی دارای زمینی به مساحت 250 متر و بنایی به متراژ 170 متر می باشد.همچنین دارای 3 اتاق خواب بزرگ و دلباز می باشد که هر کدام برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان مستر هستند.

 نمای این ویلا از سنگ می باشد خرید ویلا نماسنگ به دلیل عمر بالای سنگ در برابر تغییرات دمای هوا طرفداران زیادی دارد همچنین کف این بنا از سرامیک پوشیده شده است.

همانطور که مستحضر هستید، داشتن سند برای هر ملکی یکی از مهم ترین و شاید حتی برگ برنده آن ملک باشد؛ این ویلا نیز سند دار می باشد؛ با دارا بودن سند، خریدار، خاطرش از بابت سالم بودن ملک جمع خواهد بود؛ چنانچه قصد دارای سند رسمی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

انشعابات این ویلا ( اعم از آب، برق و گاز) نصب می باشد؛ این بدان معنی است که بعد از خرید این ویلا، کلیه انشعابات به نام خریدار تغیر مالکیت داده می شود.

از دیگر ویژگی های این ویلا، حیاط سازی و باغچه کاری زیبای آن می باشد که احساس آرامش و چشم نوازی خاصی به خریدار می دهد؛ باغچه ویلا به وسیله گل های زینتی زیبا و خوشبو تزئین شده است.

حیاط سازی شیک با کاشت نهال و در حیاط توام با سنگفرش و خرید ویلا استخر دار

 خرید ویلا نما آجر 

 سقف این ویلا  لمبه کاری می باشد که احساس کلبه داخل جنگل را به آدم می دهد؛ آشپزخانه آن دارای کابینت از بهترین جنس، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین دارای درب ورودی ضد سرقت است؛ تراس بزرگی در جلوی ویلا در نظر گرفته شده است که چشم انداز زیبای طبیعت را برای این ویلا به ارمغان آورده است.

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی 24ساعته دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی، از دیگر مزایای این ویلا جنگلی می باشد؛ روستایی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای امنیت بالایی می باشد که فروخته شدن چندین ویلا در شهرک های آن، این حرف را اثبات می نماید

قیمت این ویلا به نسبت متراژ آن بسیار مناسب می باشد؛ خریدار این ویلا می تواند با پرداخت بخشی از مبلغ مورد نظر مالک، صاحب این ویلا شده و الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نماید؛ شما عزیزان اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس باما که در ابتدای سایت قرار دارد، مراجعه نمایید.

با پیش پرداخت اول کلید ویلا با یک فروش نامه و کدرهگیری و البته بنچاق قبلی بشما تحویل داده میشود

کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود

برای دریافت فایل مشابه ومشاوره رایگان باما تماس بگیرید

مشاور خانم دولتی 09116009855

چَمِسْتان، که به زبان مازندران طبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ  واتاشان و دریاچه الیمالات از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند

کوه‌های مهم:  میرخمند - واز- لاویج- طارم- رودبارک -گزناسرا و… میرخمند

پارک‌های جنگلی کشپل: این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد، پارکی در حاشیهٔ زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پرآب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده‌است.

اب گرم لاویج: روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی " لاویج "، یکی دیگر از نقاط دیدنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم فربد

** 09116009855

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه