ویلا همکف مدرن اسکان رایگان

367

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

قیمت
2،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط بدون بهره
کد ملک 23159
زمین
160 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا همکف مدرن

با سلام و درود

 

معمولا ویلاهایی که با اندازه و ابعاد کوچکتری ساخته میشوند، شاید زیاد به چشم نیایند ولی این ویلا با توجه به متراژ زمین و بنایی که دارد میتوان آن را در رده ویلاهای کف قیمتی خوب قرار داد. این ویلا دارای 160 متر زمین و 90 متر بنای(همکف) است و نمای ویلا همکف مدرن از سنگ تراورتن تشکیل و حیاطش نیز از سنگ پوشیده شده است. این ویلا دارای یک دروازه بزرگ ورودی است که امکان پارک دو خودرو را در حیاط خواهید داشت و با توجه به اینکه دیوارهای به نسبت بلندی حیاط را احاطه کرده، میتوانید آن را حفاظ کشی کنید تا مسائل امنیتی آن را رعایت کرده باشید.

 

این ویلا از پنجره قدی که در سمت راست درب ضدسرقت قرار گرفته، به همراه یک سالن 40 متری به انضمام آشپزخانه MDF که فضای به نسبت بزرگی را شامل میشوند تشکیل شده است. دو اتاق خواب  در این ویلا طراحی شده که یکی مستر است. هر دو اتاق دارای یک پنجره به فضای پشت ویلا بوده که از نور کافی برخوردار میباشند. یک سرویس عمومی ایرانی نیز بین دو اتاق خواب قرار گرفته که از دوش، سیفون و روشویی تشکیل شده است.

 

این ویلا بعنوان ملک غربی معرفی میشود که با طلوع خورشید در هنگام صبح، فضای روشنی به حیاط و ویلایتان خواهد داد. این ویلا تا جنگل حدود 2 کیلومتر و تا دریا حدود 15 دقیقه با خودرو فاصله دارد. البته مسیری که میتوان از این ویلا تا دریا رسید، با دو جاده امکانپذیر است که یکی از طریق جاده آمل به محمودآباد و دیگری مسیر نور میباشد. این ویلا دارای مجوز ساخت و پایان کار بوده و با با توجه داشتن پروانه ساخت و پایان کار شما میتوانید به راحتی سند تک برگ دریافت کنید.

برای خرید ویلا های دیگر در این رنج قیمت کافیست اینجا کلیک کنید

------------

برای دریافت مشاوره خرید تماس بگیرید

مهندس فربد

09116009855

 


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه