صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله

ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله اسکان رایگان

370

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط 10 ماهه بدون بهره
کد ملک 23208
زمین
250 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله

سلام

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله بسیار تصمیم مناسبی برای سرمایه گذاری و زندگی میباشد، زیرا این ویلا دارای 250 متر زمین و 130 متر بنا مبله میباشد همچنین 2 خواب که 1 خواب ان مستر است.این ویلا دارای سند تک برگ عرص عیان میباشد در شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته و دوربین مدار بسته واقع شده.

 

از دیرباز تا کنون بیشتر سازه های بشر با چوب ساخته شده و چوب کاربرد بسیار زیادی داشته است، اما اکنون که علم پیشرفت چشم گیری کرده است، برای ساخت بدنه اصلی سازه ها، کمتر از چوب استفاده می شود. امروزه در ساختمان سازی بیشتر از چوب، در نما یا تزئینات داخلی استفاده می شود اما هنوز در ساخت بعضی ازویلاها در شمال یا ساخت آلاچیق ها چوب به کار برده می شود. شاید دیدن ویلا ساخته شده از چوب، برای بعضی از خریداران ویلا نگرانی هایی را به دنبال داشته باشد. نام این نوع چوب که برای ساخت ویلا استفاده می شود ترمو میباشد.ترمو وود به چوبی گفته شود که در برابر حرارت زیاد بخار آب قرار گرفته و بسیار مقاوم شده است. در گذشته های خیلی دور، انسان ها با کسب تجربه به این نتیجه رسیدند که چوب های نیم سوز یا سوخته شده در برابر عوامل طبیعی مثل آب و ... به مقاومت بالاتری می رسند.

 

این ویلا نیم پیلوت با متریال سنگ و چوب نمایی یک دروازه ورودی بزرگ برای پارک خودرو و رفت و آمد بوده، که در حیاط قابلیت پارک سه خودرو وجود دارد.دورتادور حیاط فضایی مناسب برای باغچه کاری و کاشت درختان سرسبز زینتی است که محوطه ویلا را بسیار شاداب می کند. کف حیاط از سنگی با مقاومت بالا کار شده، درب ورودی ضد سرقت، کف سالن سرامیک پولیش براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی، آشپزخانه با کابینتی از جنس MDF و پنجره هایی در ابتدا و انتهای سالن می باشد. این ویلا دارای راه پله چوبی، دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی و حمام و تراس که در طبقه بالا بوده میباشد. با فاصله از شهر و سکونت در مناطقی خوش آب و هوا که دارای رطوبت کمی است، حس تازگی و سرزندگی به شما خواهد بخشید.

 

-----------------------

برای خرید و مشاوره با من تماس بگیرید

مهندس شکیبا

09032083023

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه