صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی تریبلکس و سعادت اباد

خرید ویلا شهرکی تریبلکس و سعادت اباد اسکان رایگان

902

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000،000 تومان
پنج فقره چک
کد ملک 17064
زمین
350 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی تریبلکس و سعادت اباد

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ما در سایت تخصصی املاک رادین حال دلتون عالی باشه.

خرید ویلا تریبلکس  انتخاب و خرید ویلا در شمال ، ویلا را بر اساس منطق و خواسته خریدار بسازند و این منطق در وحله اول از انتخاب نقشه زیبا و نزدیک به خواسته بیشتر خریداران بوده و بعد از آن انتخاب زمین و محله که عموما تهران نشین خارج از بافت بومی و محلی و روستانشین برای ساخت ویلا میتواند باشد که ترجیحا در محیط شهرکی بین جنگل و دریا و با فاصله نزدیک تا جاده اصلی و دارای امنیت باشد و ویلاهای ساخته شده با فاصله زیاد از هم و چشم انداز باز و کافی محیط اطراف را دارا و مهمتر اینکه دارای سند مالکیت و حق ساخت و مجوز ساخت و در نهایت بعد از اتمام پروژه ساخت ویلا ، پایان کار به ویلا تعلق بگیرد .

خرید ویلای با نمای کلاسیک با طراحی خاص و در اصطلاح با نما رومی در شهرک جنگلی زیبا مابین دریا و جنگل با چشم انداز رویایی با تعداد خرید ویلا لاکچری و محله تهرانی پسند و محله تهران نشین و آنچه که یک خریدار با سبک و ذوق خاصی در خرید ملک انتظار دارد در این ویلای کلاسیک مشاهده خواهید داشت، فضای سبز شهرک و خیابان های عریض و موقعیت اکولوژیک و طبیعی جلوه خاصی به ویلاهای موجود در این شهرک جنگلی و محله تهران نشین شمال داده است ، در ضمن در هر مکانی از ویلای این شهرک و یا در محوطه باشید دید کامل و ابدی کوه و جنگل را به صورت کامل و ابدی خصوصا در قسمت باز سقف و روف گاردن   خواهید داشت.

خرید ویلا شهرکی در شمال شمال که بین دریا و جنگل واقع شده و به شما عزیزان معرفی میکنیم دارای زمین 350 متر زیربنا 380 متر با دارای سند رسمی  وتک برگ در سازه و ساختمان ویلا طرح رومی دوبلکس و کاملا شخصی سازاجرا گردیده و این ویلا با قرارگیری در بهترین جای داخل شهرک با نمای شمالی جنوبی و خرید ویلا لاکچری با 5 خواب مستر به همراه کمد دیواری با سیستم گرمایش پکیج و شوفاژ رادیاتور و سیستم سرمایش اسپیلت خواهید داشت.
در ابتدای ورود به حیاط ویلا ، با دیوار و نرده بتونی و فضای سبز منحصر بفرد شامل درختان فینیکس استوایی و سیکاس و پالم و کاج لاوسون و گلهای تزیینی و فضای مناسب جای پارک حدود 3 ماشین در محوطه پارکینگ به همراه پله و کف تراس از جنس و نوع بهترین سنگ با نرده سنگی و درب چوبی از جنس گردو و منبت کاری شده دارای امتیازات برق 3 فاز و خط تلفن و آب شهری و انباری موجود در گوشه حیاط میباشد .
در طبقه اول، هنگام ورود ابتدا سالن پذیرایی بزرگ با آشپزخانه و کف سرامیک ترک به رنگ ماه گونی و سقف کناف با نورپردازی داخلی مخفی و پنجره دو جداره تاسیسات و روشنایی پنجره دو جداره ویستا بست و کابینت mdf اصل ترک با یک خواب و یک سرویس که جنس درب اطاق ها از چوب روسی دست ساز و دارای دوربین مداربسته -دزدگیر هوشمند، پله با اسکلت بتونی و کف سنگ با نرده چوبی از جنس گردو ، دور پنجره با قاب چوبی و دیوار سالن قسمتی سفیدکاری و قسمتی با اینه کاری نما و آسمان مجازی و پوستر سه بعدی و قسمتی با چوب تزیین شده و سقف سالن قسمتی با تیرنمای چوبی با شومینه کل سالن و خواب به تراس جنوبی متصل خواهد شد.
طبقه دوم ویلای فروشی در شهرک در منطقه سعادت اباد و در مکان که عموما تهران نشین و به محله تهرانیا معروف است ، یک سالن نشیمن که دارای میز اسنوکر و فوتبال دستی و طرح آسمان مجازی سه بعدی تراس بزرگ شمالی دید کامل شهرک به همراه 3خواب مستر دار با کمد دیواری و تمام خوابها دارای پوستر سه بعدی و کف خوابها سرامیک و سقف کناف و 2 تراس بزرگ جنوبی که دید کامل رو به کوه و جنگل را همیشه مطابق عکس موجود در سایت بدنبال دارد.
طبقه بالا که به سقف ویلا مرتبط است با حیاط پشت بام که در بالای آن نمونه عظمت زیبایی خداوند باریتعالی را در طبیعت زیبا و بکر جنگل و کوه در دسترس و نزدیک ویلا مشاهده خواهید نمود ، ویلا با تمام نرده ها و کف تراس سنگی دارای ستون های طرح رومی از دو طرف و کاشت چمن داخل محوطه با نمای بیرونی ساختمان طرح سنگ تیشه با گلهای سیمان کاری شده و در ساخت ویلا نیز با بهترین مصالح و استفاده از تکنولوژی روز به بهره برداری رسیده است .
خرید ویلا شهرکی با نگهبانی و ساختمان سرایداری با درب ریموت دار و هیئت مدیره که همگی تهرانی و ساکن تهران هستند اداره میشود و فاصله ویلا تا دریا و جاده اصلی و طرح سالمسازی دریا 15 کیلومتر و با کوه و جنگل در حدود 600 متر مساحت را دارا میباشد.
قیمت ویلا با توجه به موقعیت عالی شهرک كه زبانزد خاص و عام بوده و یکی از پرطرفدارترین شهرک شمال با ساکنین اکثرا تهرانی و دارای فرهنگ مشابه و مشترک و همچنین به دلیل نزدیکی با دريا و جنگل و در موقعیت خاص ویلا که بین جنگل و دریا با چشم انداز بینظیر و محیطی دنج و آرام در حدود قیمت 4 میلیارد تومان به صورت نقدی و با تخفیف ویژه میباشد و قیمت خرید ویلا اقساطی و اولیه مالک 1 میلیارد و نیم میباشد و با کلیه مدارک مالکیت تحویل خریدار با شرایط خرید و پرداخت توافقی در دفتر شرکت ساختمانی و املاک رادین مسکن و با امضاء قرارداد فروش ویلا یا همان فروشنامه و مبایعنامه ویلا به خریدار با سند مالکیت در صورت پرداخت نقدی واگذار میگردد.

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی  در مازندران با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود

تمامی مدارک مربوط به این ویلاباغ مدرن قابل استعلام بوده تا شما عزیزان خرید امن و مطمعنی را با املاک رادین تجربه کنید

 کافیست بر روی قسمت رنگی شده و زیر خط ها کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید

09120499061خانم شکیبا

20درصد تخفیف برای خرید نقدی

بازدید واقامت رایگان

چَمِسْتان، که به زبان مازندران طبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ  واتاشان و دریاچه الیمالات از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه