صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا چوبی با سند عرصه عیان

خرید ویلا چوبی با سند عرصه عیان اسکان رایگان

638

مشاور خانم فربد

** 09116009855

قیمت
4،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط بدون بهره
کد ملک 23340
زمین
380 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا چوبی با سند عرصه عیان

با سلام

برسی اجمالی ویلا

برای آندسته از عزیزانی که به دنبال ویلا های چوبی هستند تا احساس یکی بودن با طبیعت و جنگل را داشته باشند امروز قصد داریم این ویلای چوبی را معرفی کنیم و امیدواریم که مورد پسند شما واقع شود.

معمولا ویلاهایی با این سبک مورد پسند عامه مردم قرار دارند، مخصوصا زمانی که ویلا مورد نظر فاصله کمی تا جنگل داشته و از لحاظ قانونی کوچکترین مشکلی نداشته باشد، طرفداران آن را دوچندان میکند. در این ویلا از مصالح چوبی در کنار مصالح دیگر استفاده شده و زیبایی خاصی را به ویلا بخشیده است.

لوکیشنی که این ویلا در آن واقع شده است فاصله 5 دقیقه ای تا جنگل داشته و فاصله 20 دقیقه ای تا ساحل که از این حیث نیز میتوان دسترسی خوبی را دارا بود. منطقه چمستان به علت ارتفاع سطحی که از دریا دارد شرجی کمتری نصبت به مناطق دیگر داشته و برای افرادی که به این آب و هوا عادت ندارند هم آزار دهنده نیست.همچنین در دسترس بودن تمامی امکانات رفاهی نیز از دیگر مزیت های این ویلا محسوب میشود.

این ویلا در زمینی به مساحت 380 متر و بنای 110 متری با دوخواب (تک مستر) بنا شده و همانطور که در تصاویر مشخص شده در نمای ویلا و داخل ویلا تمامأ از چوب استفاده شده و همین باعث زیبایی دوچندان آن شده.

برای خرید ویلا فلت شما میتوانید یک سوم مبلغ کل را نقدا و مابقی را طی اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت کنید و کلید ویلا را تحویل بگیرید.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

مهندس فربد

09116009855 

 

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم فربد

** 09116009855

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه