صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال اسکان رایگان

430

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000،000 تومان
پرداخت یک سوم مبلغ نقد و مابقی اقساط توافقی بدون بهره
کد ملک 22503
زمین
200 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در شمال

سلام و درود به همراهان همیشگی، مشاورین و مدیرت مجموعه املاک رادین اوقات خوشی را برای شما آرزومند است 

زمانی که برای بازدید از ویلایی حاضر میشوید، موقعیت و سبک ویلا میتواند روی انتخاب شما تاثیرگذار باشد. شاید شما ویلایی را بپسندید که در فضاهای داخلی از رنگهای طلایی برای چیدمان و دکوراسیون استفاده کرده و یا با بکارگیری مبلهای سلطنتی ابهت و جلال خاصی به ویلا بخشیده است؛ این نوع ویلاها عموما در متراژ بنای بالایی ساخته شده و بزرگی سالن و اتاقها بعلاوه رنگهای بکار رفته در آنها، به عینه نشان از اشرافیت و اصالت آن خریدار محسوب میشود. البته همه ما میدانیم که رنگ و رخ خانه ها و لباسها و امثالهم از اصالت نشات نمیگیرند و این ما هستیم که با اخلاق و رفتارمان واژه اصیل بودن را معنا میبخشیم.

خرید ویلا دوبلکس در شمال

 این ویلا دارای 200 متر زمین میباشد که امکان پارک 2 خودرو را در حیاط فراهم میکند و 190 متر بنا که دوبلکس و از نمای سنگ تراورتن بوده و گنبد زیبایی را در بالای سر خود جای داده است. ویژگی منحصر به فرد این ویلا، همین گنبد است که از فواصل طولانی نیز قابل رویت بوده و مسلما با رشد درختان و فضاسازی زیبایی که شکل میگیرد، بعنوان یک نماد شناخته میشود. حیاط محوطه سازی شده، گلها و درختان سرسبز زینتی، آلاچیق؛ همه چیز را برای تدارک یک جشن باشکوه آماده میکنند.

حال در ادامه دعوت میکنیم از شما به داخل سالن ویلا تشریف بیاورید تا با جزئیات و متریال بکار گرفته شده در آن و فضای باحال این ویلا آشنا شوید. پس از بدو ورود و عبور از درب ضدسرقت، با سالن بزرگی روبرو میشوید که کف آن از سرامیک پوشیده شده، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر بزرگ، پنجره دوجداره UPVC، قرنیز چوبی، TV Wall، راه پله چوب نراد، کابینت ممبران، گاز 5 شعله، شیرآلات برند، فضای تعبیه شده برای یخچال و پنجره نورگیر؛ که از موجودیتها و امکانات بکار گرفته شده در این سالن محسوب میشوند.

 

این ویلا دارای 3 اتاق خواب میباشد که دو تا از این اتاقها مستر بوده و در طبقه بالا قرار گرفته اند و یکی از اتاقها که بعنوان اتاق کودک یا سالمند معرفی میشود در طبقه اول واقع شده که دسترسی راحتی به سرویس بهداشتی دارد. این سرویس بصورت مجزا بوده که شامل دوش، سرویس ایرانی و فرنگی، روشویی کابینتی، آینه، سیفون، تهویه، شیرآلات برند، سنگ برای کف و دیواره ها و البته سقف چوب که بوسیله رنگ ضد آب پوشش داده شده است.با عبور از راه پله های چوب نراد به سراغ طبقه دوم میرویم که نشیمن به نسبت بزرگی را شامل شده و دیوارهایی که بوسیله کاغذ دیواری پوشش داده شده اند. از این نشیمن دو پنجره و یک درب به تراس راه داشته که منبع خوبی برای ورود نور به فضای داخلی میباشند.

خرید ویلا شهرکی در شمال

این ویلا شهرکی تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد؛ همچنین جنگل را در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از خود داشته و تا جاده اصلی فاصله کمی دارد. فاصله این ویلا نسبت به داخل محل و بومیها زیاد بوده، تمامی همسایه ها خوشنشین هستند و بخاطر نزدیکی با جاده اصلی؛ براحتی به کمربندی، بیمارستان، فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، نانوایی و مدرسه دسترسی دارد.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا د رشمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

برای خرید و مشاوره با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

 

مهندس عبدی

 

09116009722

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه