صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی با نگهبانی دوبلکس در چمستان

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی دوبلکس در چمستان اسکان رایگان

828

مشاور خانم شکیبا

** 09058978060 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،900،000،000 تومان
5فقره چک
کد ملک 17066
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا شهرکی با نگهبانی دوبلکس در چمستان

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم املاک رادین در ادامه به صورت نکمیلی با خرید ویلا شهرکی در چمستان آشنا خواهیم شد

ويلاي فروشي فوق داراي امكاناتي چون : دارای سند رسمی مالكيت ششدانگ ، جواز ساخت ، پايان كار ،امتياز كنتور گاز ، كنتور آب ، كنتور برق ، سيستم گرمايشي از كف ساختمان ، و يكي از بزرگترين امتياز اين ويلاي فروشي مدرن داشتن به صورت تقسیمی و مشاع برای یکایک ویلاهای این شهرک قدیمی و زیبا و باغچه كاري و گل كاري بسيار زيبا با درختاني تنومند بلوط و افرا با قدمتي چند صد ساله و سنگ فرش بودن محوطه و نمای ويلا به صورت خاص و شكيل ميباشد .

فروش ويلاي جنگلي در بزرگترين و شيكترين شهرك لوكس شمال با زميني به مساحت 250متر مربع و ساختماني با زير بنايي به مساحت 170 متر مربع 3 خوابه به صورت دوبلكس با سازه اي امروزي ، محصور شده با ديوار، نماي ساختمان تماما با پوشش سنگ درجه يك و اجرو بسيار زيبا ، تراس دو طرفه كه از يك طرف مشرف به ويلا روبه رو از طرف ديگر مشرف به جنگل و ويويي جذاب اطراف و محوطه شهرك ميباشد .
خرید ویلا دوبلکس فول امكانات با نور پردازي در شب كه زيبايي آن را دو چندان ميكند و مجهز به دوربين مدار بسته است ، علاوه خرید ویلا شهرکی با نگهبانی و باغبان براي حفظ و نگهداري و امنيت دائم ، داراي نگهبان شخصي نيز ميباشد ، كه امنيت و مراقبت از گل و گياه و فضاي سبز آن را تضمين ميكند .
خرید ویلا نماسنگ  كف سرامیک مجهز به سيستم گرمايشي در كف ساختمان و شوفاژ كشي و شومينه و سيستم سرمايشي اسپليت با بهترين نوع جنس خارجی ، آشپزخانه تماماً كابينت درجه یک ممبران ، از نوع جديدترين و خوشرنگ ترین مدل ممبران ، گاز مورد نياز آشپزخانه را داراست .
ویلای فوق درون شهرک زیبا و لوکس با فاصله نزدیک به جاده اصلی وداراي 3 اتاق خواب مستر با تمامي امكانات سرمايشي و گرمايشي ، لوازم سرويس بهداشتي با بهترين شيرآلات خارجي و برند همراه است .

قیمت ویلا

ويلاي فول امكانات فوق با قرار گرفتن جنگل كه يكي از بهترين و لوكس ترين ويلا در شهرك بوده و در بين شهرك هاي منطقه زيباترين و بزرگترين است .
مساحت ويلا و شهرك در 20 كيلومتري مازندران : شهرستان نور و منطقه بهدشت اطراف  با قيمتي زير نظر كارشناسان املاك رادین و قيمتي به مبلغ 1900 ميليارد تومان قيمت گذاري شده است .

خرید ویلا اقساطی

1 میلیارد و 150 میلیون پیش مابقی اقساط بدون بهره معاوضه باخودرو

توجه داشته باشید برای خرید هر ویلایی  در مازندران با هر توان مالی بایستی بنچاق قبلی ویلا را قبل ثبت قرارداد رویت شود تا از صحت و سلامت قولنامه اطمینان حاصل شود شهرستان نور 

تمامی مدارک مربوط به این ویلاباغ مدرن قابل استعلام بوده تا شما عزیزان خرید امن و مطمعنی را با املاک رادین تجربه کنید

 کافیست بر روی قسمت رنگی شده و زیر خط ها کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید. 

برای دریافت مشاوره رایگان و بازدید تماس بگیرید 

خانم کیان09058978060

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم شکیبا

** 09058978060 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه