صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی اسکان رایگان

742

مشاور خانم پویان

** 09915449653 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
3 فقر چک
کد ملک 17362
زمین
270 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1394
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان همیشگی گروه مشاورین املاک رادین ، برای خرید یک ویلای خوب با ما همراه باشید

 خرید ویلا شهرکی با نگهبانی نیم پیلوت دارای 270 متر زمین و 130 متر زیر بنا که 3 خواب مستر دارد که هرکدام یک تراس رو به جنگل و کوچه شهرک دارد که چشم انداز زیبایی دارد.  این ویلا در یک شهرک با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته که از لحاظ امنیت حرف اول را میزند از امنیت که گذر کنیم و داخل شهرک شویم فضایی آرام و دلباز را حس میکنیم که اطرافمان تعدادی ویلا با نما های مختلف و اندازه های کوچک و بزرگ که حق انتخاب را به خریدار میدهد ، وجود دارد پس از گذراندن چند ویلا به ویلای مورد نظز میرسیم که نمایی از ترکیب چوب دارد و حیاط سازی زیبایی که در بدو ورود حس دلنشینی را یادآور میکند درختان کاج ، گلکاری های زیبا و کف سنگ کازی شده از مهم ترین امکانات دلنشین حیاط این ویلاست . وقتی از پله های درب ورودی ویلا بالا میروید درب ضد سرقت این ویلا به فضای امنیتی این ویلا می افزاید . پس از باز کردن درب ویلا وارد سالنی میشوید که از نورگیر بالایی برخوردار است و وقتی پرده های این سالن را کنار میزنید دیگر در روز نیازی به روشن کردن چراغ ندارید . کف سالن این ویلا از سنک درجه یک ساخته شده که باکتریال است و کثیفی با یک دستمال نم دار پاک میشود ونیازی به پاک کردن با وایتکس و مواد شوینده ندارد . از کف سالن این ویلا که گذر کنیم اولین قسمتی که میبینیم آشپزخانه این ویلا ست که از کابینت های درجه یک و ترکیب زیبای رنگ قهوه ای سوخته و کرم تشکیل شده است که حس خوبی را به فرد آشپز میدهد. حال دوباره به سالن میرویم و سمت راستمان یک راهرو را مشاهده میکنیم که انتهای این راهرو یک سرویس بهداشتی و حمام قرار دارد و مزیت این سرویس بهداشتی این است که در دید نیست که یک پهن مثبت این ویلاست. درب سرویس بهداشتی و حمام این ویلا از جنس پی وی سی (pvc) درجه یک است. حال از راهرو خارج میشویم و وارد اتاق طبقه همکف میشویم که نور گیر فوق العاده دارد و دارای کمد دیواری و سیرویس بهداشتی و حمام است. سپس برای دیدن اتاق های بالا باید از راه پله های چوبی با نرده های فلزی این ویلا عبور کنیم سپس وارد سالن شویم که سمت راستمان یک اتاق خواب با کمد دیواری و سرویس بهداشتی و حمام و یک تراس رو به جنگل دارد که آرامش این ویلا را دو چندان میکند. سمت چپمان هم یک اتاق با همین امکانات را مشاهده میکنیم که تراس ان ویلا رو به فضای آرامش بخش شهرک است.

خرید  ویلا نیم پیلوت با پنجره هایی از جنس pvc درجه یک است که با وجود آرامش شهرک ، آرامش دو چندانی به این ویلا میدهد و همچنین در زمستان و تابستان ، گرمی و سردی ویلا را تثبیت میکند. 

خرید ویلای با نمای کلاسیک  با ساختار بتن است به طور کلی برای ویلاهای نیم پیلوت 2 ستون زده میشود ولی این ویلا دارای 4 ستون میباشد که صد البته بنای محکمتری دارد اگر بخواهیم به بدی این ویلا اشاره کنیم فقط یک مورد را پیدا میکنیم آن هم دلنشین و دنج بودن این ویلاست که نظر هر خریداری را جلب میکند. 

این ویلا دارای دارای سند رسمی است و دارای نامه جهاد (نامه ای که ثابت میکند این ویلا داخل بافت است و زمین این ویلا کشاورزی نیست) و پروانه ساخت است که از نظر سند هیچ مشکلی ندارد و خریدار با خیال راحت خرید خود را انجام میدهد. 

انشعابات (آب ، برق ، گاز) این ویلا نصب و قابل استفاده است که لوله کشی شهری است و دارای دستگاه تصفیه آب است و همچنین فشار آب بالا حس آرامش را القا میکند.تشکیل شده است . 

  خرید ویلا شهرکی در شمال با شرایط اقساطی هم فروخته میشود خرید ویلا اقساطی به طوری که 30 درصد مبلغ کل را پرداخت میکنید و ویلا را در اختیار میگیرید ، سند ویلای شما در املاک بایگانی میشود و پس از پرداخت الباقی مبلغ به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره ، سند به نام شماست و باخیال راحت از فضای ویلای خود لذت میبرید 

کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

آدرس این ویلا در استان مازندران ، کیلومتر 15 جاده آمل به نور ، چمستان منطقه توریستی بهدشت قرار دارد که از جنگل سرسبز و دلپذیری  تشکیل شده است .

گروه مشاورین املاک رادین خانم پویان 09915449653

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور خانم پویان

** 09915449653 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 17362
درخواست مشاوره
09915449653
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره
کلمات کلیدی
keyword خرید و فروش ویلا خرید ویلا نیم پیلوت ویلا نیم پیلوت نما سنگ خرید ویلا نماسنگ خرید ویلا جنگلی خرید ویلا نوساز خرید ویلا لاکچری حیاط سازی شیک نیم پیلوت مدرن دوبلکس خرید نیم پیلوت سند عرصه عیان شهرکی خرید ویلا در شمال فروش ویلا باسندششدانگ خرید ویلا معاوضه ای خرید ویلا شمال املاک شمال خرید ویلا شهرکی فروش ویلا با اقساط بلند مدت شاه نشین خرید ویلا شاهنشین ویلا ویلا جنگلی ویلاشمال ویلا،شمال چمستان جنگلی ویلاشهرکی ویلا مدرن ویلا ساحلی خرید ویلا چمستان خرید ویلا اقساطی خرید ویلا ارزان خرید ویلا مبله خرید ویلا در شمال خرید ویلا در مازندران خرید ویلای استخردار ویلای لاکچری ویلاهای ارزان چمستان ویلا قیمت ویلا در مازندران ویلا استخردار ویلای اقساطی ویلاهای مازندران ویلا در شمال فروش ویلا اجاره ویلا خرید فروش ویلا ویلا اجاره ویلا در شمال ویلا شمال ویلا ساحلی فروش ویلا شمال ویلا ارزان ویلا اقساطی ویلا بهدشت ویلا حیاط سازی خرید ویلا اقساط ویلا ویو جنگلی ویلا معاوضه باخودرو خرید ویلا شهرکی با نگهبانی خرید ویلای دارای سند رسمی مشاورین املاک رادین
Share with Telegeram منتشرکردن در تلگرام

ویلاهای مشابه