صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت در شمال اسکان رایگان

470

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

قیمت
2،500،000،000 تومان
پرداخت یک سوم مبلغ کل نقدی و مابقی اقساط بدون بهره
کد ملک 22526
زمین
210 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت در شمال

با سلام خدمت شما همراهان عزیز سایت املاک رادین 

 

ویلای حاضر با 210 متر زمین و 160 متر بنا، دارای نمایی از سنگ تراورتن با طراحی نیم پیلوت  در شهرکی ساخته شده که از مناظر بسیار زیبایی برخوردار است. بطوریکه با مشاهده از پشت پنجره اتاقها و تراس به درستی این امر، صحه میگذارید. درواقع این منطقه با فاصله زمانی حدودا نیم ساعته تا دریا و قرارگیری در کنار پوشش سبز درختان جنگلی، مسلما از لحاظ آب و هوایی و پایین بودن رطوبت، در صدر بهترین نقاط شمال قرار میگیرد.در این ویلا سه خواب طراحی شده که یکی در طبقه اول و دو خواب دیگر در طبقه دوم قرار گرفته اند. همانطور که میبینید این یک ویلای نیم پیلوت است با اختلاف سطحی که از فضای سالن بوسیله راه پله ها ایجاد شده؛ ویلا را چه از لحاظ طراحی و چه از نظر دیداری، بسیار کاربردی نشان میدهد. شما در این ویلا امکان پارکینگ مسقف، موتورخانه و یا انباری را خواهید داشت که بسیار حائز اهمیت خواهند بود. همچنین امکان طبقه ای بالاتر جهت طراحی اتاقها هم اجتناب ناپذیر و قابل استفاده میباشد. همینطور برای بهره مندی از فضاهای بوجود آمده در سالن و طبقات، براحتی میتوانید بهترین عملکرد را در چینش مبلمان و دکوریجات داشته باشید.

سالن این ویلا از کف سرامیک براق و سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن ساخته شده که با نصب لوستر، این فضا بسیار روشن و زیبا شده است. همچنین استفاده از کاغذ دیواری، محیط را برای یک مبلمان شیک فراهم میکند. در انتهای این سالن، آشپزخانه قرار گرفته که دارای کابینت ممبران بوده و از سینک دوقلو، گاز 5 شعله، پنجره (نورگیر)، شیرآلات برند و فضای یخچال بهره مند است که با اضافه شدن هود، آشپزخانه کاملا تکمیل خواهد شد. درب ورودی ضدسرقت و پنجره دوجداره از دیگر موارد مهم این ویلاست که باعث افزایش امنیت و جلوگیری از برودت هوای درون میشود.

همانطور که پیشتر اشاره شد در طبقه اول این ویلا یک اتاق خواب قرار گرفته که از ابعاد 3 در 4 تشکیل شده و دارای یک پنجره میباشد که به فضای پشت ویلا دید دارد. همچنین استفاده از کاغذ دیواری و نورپردازی مخفی با رنگ بنفش، فضای خوبی برای استراحت طراحی شده که اتفاقا در یکی از اتاقهای طبقه بالا نیز به همین رنگ نورپردازی شده است و البته به همراه کاغذ دیواری های کار شده در اتاق ها که حس خوبی را به بیننده منتقل میکند.

در اتاق دیگر این ویلا، از نورپردازی و کاغذ دیواری به رنگ آبی استفاده شده که این رنگ بیشتر مورد استقبال آقایان بوده و به نوعی نشانه قدرت، دانش و جدیت است. این اتاق دارای یک تراس بوده که به منظره روبروی شهرک ویو داشته که به مرور بر زیبایی و طراوت این منطقه افزوده خواهد شد. همچنین با فضایی که برای جایگذاری کمد طراحی شده امکان اضافه شدن یک کمد دیواری را نیز دارد. در این طبقه یک سرویس فرنگی و ایرانی طراحی شده که از دوش، سیفون، روشویی و تهویه برخوردار است و با کاشیهای متنوع و شیرآلات برندی که استفاده کرده، ترکیب متفاوتی از رنگ سفید و قهوه ای را به نمایش گذاشته است.

حیاط این ویلا دارای یک دروازه ورودی نفر رو و یک دروازه برای پارک خودرو میباشد که با توجه به محوطه سازی که در محیط و وسط این حیاط صورت گرفته، امکان پارک یک خودرو در حیاط و یک خودروی دیگر در پارکینگ وجود دارد. همچنین با فاصله کوتاهی که تا جاده اصلی دارد، دسترسی به امکانات رفاهی و شهر را بسیار برایتان آسان میکند. این ویلا تا جاده دو دقیقه و تا شهر حدود 10 کیلومتر فاصله دارد و از این حیث جزو بهترین مناطق قابل دسترس معرفی میشود. 

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا نیم پیلوت در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

برای مشاوره و خرید ویلا با کارشناس ما تماس بگیرید

 

مهندس عبدی

 

09399047304

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس فربد

** 09399047304

نظر خود را بنویسید

بهار | دوشنبه 1401/06/28 - 8:38:10 5 ستاره

عالی موفق باشید

ویلاهای مشابه