صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا استخردار در شمال

خرید ویلا استخردار در شمال اسکان رایگان

876

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقد مابقی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22344
زمین
270 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخردار در شمال

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان سایت املاک رادینsmile

امروز قصد داریم برای آندسته از خریدارانی که به دنبال خرید ویلا استخردار با قیمت پایین هستند این ویلای شیک و به قیمت را معرفی کنیم لطفا مارا همراهی کنید.

این روزها خرید ویلا در نور بازار گرمی دارد. علت این مسئله هم ویژگی های منحصر به فردی است که در این منطقه وجود دارد. بسیاری از کسانی که در شهرهای بزرگ و شلوغ زندگی می کنند به دنبال تهیه مسکن در شمال هستند تا بتوانند تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند.اگر به خرید ویلا در یک مکان خوش آب و هوا و جنگلی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ منطقه سرسبز نور بروید. نور یکی از مناطق پر طرفدار برای خرید ویلا در شمال است. منطقه بهدشت نور از طبیعتی بکر و چشم نواز برخوردار است و در حاشیه جنگل های انبوه سرو قرار گرفته است. از آن جایی که این منطقه در تزدیکی دریا قرار دارد لذا می توان به آن یک شهر ساحلی هم گفت.

نور فاصله بسیار نزدیکی به تهران دارد از همین رو سالانه افراد زیادی به سمت این شهر سفر کرده و از آن بازدید می نمایند و باعث شده است تا بسیاری از کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند به سمت خرید ویلا در این منطقه روی بیاورند.منطقه جنگلی نور به دلیل اینکه در ارتفاع بالاتری نسبت به مناطق اطرافش قرار دارد دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد که به همراه جنگل های انبوه اطراف آن، یک لوکیشن زیبا برای توریست ها و مسافران ایجاد می کند.

این ویلا فلت استخردار با متراژ زمین 270 متر و بنای 110 متری خود دارای دو خواب (تک مستر) میباشد.همچنین داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته و امنیت بالا میباشد ویژگی برجسته این ویلا استخربزرگ روباز آن است در حیاط ویلا قرارداده شده که با نورپزدازی عالی محوطه زیبایی ویلا را دوچندان کرده است.

اگر برای گذراندن تعطیلات به دنبال یک محیط آرام و دلنشین با طبیعت بکر و دست نخورده هستید قطعا این شهر یکی از بهترین گزینه هاست. با داشتن ویلا در این منطقه به کوه، جنگل، آبشار، رود و چشمه های معدنی آب گرم دسترسی خواهید داشت.اگر مسافرت های متعدد به شمال کشور دارید توصیه می کنیم برای خرید ویلا در مازندران اقدام کنید تا یک ویلای شخصی برای خود داشته باشید و هر زمان که می خواهید به شمال سفر کنید خیالتان از بابت محل اقامت آسوده باشد.

 

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

برای مشاوره و خرید ویلا در شمال با کارشناسان ما تماس بگیرید با تشکر

خانم شکیبا

09032083023

 


محدوده آدرس: بهدشت نور

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22344
درخواست مشاوره
09032083023
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه