صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا مدرن در شمال

خرید ویلا مدرن در شمال اسکان رایگان

464

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی اقساط بدون بهره
کد ملک 22511
زمین
206 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مدرن در شمال

با سلام و درود به همه شما عزیزان

هر ویلایی که در شمال ساخته میشود، یک سری خصوصیت و آپشنهایی دارد که آن را منحصر به فرد میکند؛ اما بعضی ویلاها فقط یک نوع سرپناه هستند که به مانند یک چهاردیواری ساده ساخته شده اند تا بتوان در آن سکونت یافت. شاید قرار دادن نام "ویلا" بر روی این دسته زیاد جالب نباشد، چرا که هیچ ویو و جذابیتی در اطراف خود نداشته و بیشتر به خانه های بومی و منطقه ای شباهت دارند.

ما در فایل حاضر میخواهیم شما را با یک ویلای جنگلی آشنا کنیم که از رطوبت و دریا دور بوده و با قرارگیری در مجاورت جنگل، از موقعیت خوب و زیبایی برخوردار است. این ویلا در شهرکی به نسبت تکمیل واقع شده و از نظر نما و ساخت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. پس تا پایان همراه ما باشید.

خرید ویلا همکف 

این ویلای شهرکی در یکی از روستاهای منطقه چمستان قرار گرفته که از جاده اصلی حدود 5 کیلومتر و تا دریا حدود 25 دقیقه فاصله دارد. این منطقه جزو برندترین مناطق جنگلی چمستان محسوب میشود که توجه اغلب خریداران ویلا علی الخصوص تهرانیها را به خود جلب کرده است.این ویلا دارای 206 متر زمین و 110 متر بنای فلت با نمای مدرن سنگ و چوب است که بعنوای یک ویلای مدرن معرفی میشود. در این ویلا 2 اتاق خواب قرار گرفته که یکی از آن ها مستر است.

سالن این ویلا متشکل از درب ورودی ضدسرقت، سقف چوبی پنجره های قدی، کف سرامیک براق، میباشد که  بخشی از دیوار این سالن با کاغذ دیواری پوشش داده شده است. کابینتMDF، سینک دوقلو، جا یخچالی، از موجودیتهای آشپزخانه میباشند که محیط خوبی را برای طبخ غذا فراهم کرده اند. فضایی که برای این سالن و البته سرویس و آشپزخانه در نظر گرفته شده به شکلی درست تقسیم و طراحی شده چرا که دسترسی و اشراف به موقعیتها را بخوبی برقرار کرده است.همچنین نباید از محوطه سازی زیبای این ویلا غافل شد محوطه ای زیبا با درختان و گلهای زینتی با محل پارک دو خودرو را داراست

برای مشاهده فایل های بیشتر در این رنج قیمت کافیست اینجا کلیک کنید.

 

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا مدرن در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید با تشکر

مهندس عبدی

09116009722

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

امیر | پنج شنبه 1401/06/17 - 12:13:09 5 ستاره

چقدر جالب و خوب اطلاعات میزارین 🌼

ویلاهای مشابه