صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخردار سوپرایز ویژه هفته

خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخردار سوپرایز ویژه هفته اسکان رایگان

817

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم مبلغ کل نقد و مابقی طی اقساط بدو
کد ملک 22375
زمین
300 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخردار سوپرایز ویژه هفته

 

باز هم با یک ویلا لوکس و تمام عیار به سراغ شما آمده ایم. یک ویلا تریبلکس لوکس با ظاهری خیره کننده که به یمن حضور استخر و نمای سنگ و پنجره های بزرگ در نمای خارجی خود، زیبایی و شکوه طبیعت بکر و همیشه سرسبز مازندران را به داخل عمارت دعوت می کند و بار دیگر زیبایی پر رمز و راز و اسرار آمیز خود را به رخ می کشد.

ویلایی شیک و جنگلی که عطش خرید ویلا جنگلی در شمال را به حد اعلا رسانده و تجربه شیرین اقامت در محیطی لوکس و لاکچری را به شما میدهد.بی درنگ از برجسته ترین ویژگی هایی که در همان بدو ورود به محوطه ویلا توجه شما را به سوی خود جلب می کند، نمای بی نظیر و معماری خارق العاده این ویلا تریبلکس می باشد.نمایی حیرت بر انگیز و سنگی که نه تنها نشانه هایی بارز از معماری مدرن و خلاقانه امروزی است، بلکه ظاهری تمام عیار به ویلا بخشیده و شما را مجذوب خود می کند.

معماری
اما جالب است بدانید که معماری مدرن و خلاقانه این ویلا جنگلی تنها مختص به نمای خارجی عمارت نمی باشد. چرا که بهره مندی از متریال سرامیک به عنوان کف پوش، نورپردازی، سقف های کاذب و... عناصر و سایه هایی ملموس از سبک های امروزی و نوین می باشند که بار دیگر یادآور معماری به روز و مدرن این ویلا تریبلکس می شوند.
ویلایی خوش ساخت که با پذیرا شدن 4 خواب در معماری داخلی خود بی هیچ تردیدی در گروه ویلا های متراژ بالا به شمار می آید و از این رو گزینه ای وسوسه انگیز برای افراد پرجمعیت به حساب می آید.خواب هایی مستر و دلباز، با تمامی امکانات رفاهی و مورد نیازتان که به دلیل قرار گیری در طبقه فوقانی عمارت، چشم اندازی متفاوت و زیبا از طبیعت بی بدیل چمستان را از زاویه ای دیگر و ارتفاعی بیشتر در زیر چشمانتان قرار می دهد و شما را مسخ زیبایی حیرت بر انگیز خود می کند.

یک ویلا 4 خوابه با متراژی بیش از 400 متر که بدون شک وجود آشپزخانه ای لوکس و مجهز در آن از دیگر امتیازات هیجان انگیز این ویلا به شمار می آید. آشپزخانه ای شیک و تماما مجهز که به دلیل وجود کابینت هایی مدرن و خوش رنگ در آن، هارمونی زیبا و تحسین برانگیزی با رنگ سرامیک های کف آشپزخانه رقم زده است که در همان لحظه ورود توجه افراد، خصوصا بانوان را به سوی خود جلب می کند.


و اما سوپرایز این ویلا تریبلکس لوکس برای خریداران خود، روف گاردن می باشد. روف گاردنی زیبا با فضا سازی منحصر به فرد که نه تنها فضای سبز خصوصی و زیبایی را در دسترس شما قرار می دهد، بلکه با ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش، محیطی کاملا زیبا و دل انگیز را برای خلوت ها و حتی دوره همی های دوستانه و خانوادگی تان فراهم می سازد.ویلایی خوش ساخت و نو ساز که به حیث برخورداری از استخر شخصی بی هیچ تردیدی در لیست ویلاهای لاکچری  و لوکس جای می گیرد و امکان آب تنی و شنا در تمامی ساعات دلخواه را به خریداران خود ارزانی می کند.


علاوه بر این ها جالب است بدانید تا این ویلا استخردار علاوه بر بهره مندی از امکانات و امتیازات ابتدایی و اولیه ای مانند انشعابات آب، برق و گاز از تجهیزات دیگری همچون نورپردازی،4 عدد کولر اسپیلت، آشپزخانه و اتاق پخت، کابینت، سرویس های بهداشتی فرنگی، وان حمام، سیستم گرمایشی از کف، هوشمند سازی، درب های ضد سرقت، روف گاردن، جکوزی، استخر، شاه نشین، محوطه سازی، دیوار کشی و غیره نیز بهره مند می باشد.


مدارک قانونی

لازم به ذکر است که این ویلا نو ساز، سند دار نیز می باشد. سندی از نوع ثبتی که نه تنها منجر به ایجاد احساس اطمینان خاطر در طرفین معامله می شود، بلکه تجربه داشتن معامله ای ایمن و مطمئن را نیز برای آن ها به ارمغان می آورد.همچنین 3 کنتور اختصاصی ان هم نصب میباشد.

 

با توجه به رشد چند برابری قیمتها طی سالهای اخیر و پیش بینی افزایش قیمت چشمگیر در روزهای آینده پیشنهاد میکنیم همین حالا..
هوشمندانه اقدام به خرید کنید و یک سرمایه گذاری موفق و مطمئن رو با ما تجربه کنید.

برای مشاهده فایل های دیگر در این رنج قیمت کافیست اینجا کلیک کنید

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

-----------

برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید

خانم شکیبا

09032083023


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه