صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن استخردار

خرید ویلا مدرن استخردار اسکان رایگان

352

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط تا یک سال
کد ملک 22542
زمین
340 متر مربع
بنا
255 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مدرن استخردار

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت املاک رادین 

ویلایی که تصاویرش را مشاهده میکنید دارای 340 متر زمین و 255 متر بنای تریبلکس میباشد و در منطقه ای قرار گرفته که با ایستادن بر روی تراس آن؛ مناظر سرسبز جنگل، اَشکال مخروطی کوه ها و رقص موزون شالی را در امتداد چشمانتان خواهید دید. منطقه ای خوش آب و هوا که رطوبت متعادل آن تاثیر زیادی روی سلامتی شما دارد؛ بطوریکه دچار درد مفاصل نمیشوید، از سردردهای مزمن خداحافظی میکنید، گرمای زیادی را احساس نمیکنید، خواب راحتی داشته و درنهایت صبح شادابتری خواهید داشت. به لطف درختان کاج بلند داخل حیاط و گل محمدی که در هنگام ورود از دروازه مشاهده میکنید، هوای پاک و خوشبویی به مشامتان میرسد که برای لحظه ای چند هم شده متوقف میشوید و از این طبیعت عطرآگین لذت میبرید.

خرید ویلا استخردار

این ویلا از جاده اصلی حدود 1 کیلومتر فاصله داشته و با دسترسی راحتی که به امکانات رفاهی و منطقه شهری دارد، میتواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که میخواهند با طی مسافتی کم به این موقعیت ها دست پیدا کنند. این منطقه جزو برندترین مناطق جنگلی شمال کشور محسوب میشود که باتوجه به مناظر زیبایی که دارد، روز به روز بر ارزش زمین های آن افزوده میشود فقط با 20 دقیقه رانندگی به دریا میرسید. ویلای حاضر در کنار جاده قرار گرفته و دارای دو دروازه ورودی میباشد. کف حیاط و دیوارهای داخلی آن کاملا از سنگ پوشیده شده به همراه چراغهای شب نما که در باغچه و روی دیوارها تعبیه شده اند. استخر این ویلا به صورت روباز و ابعاد بزرگ میتوانید در ایام تابستان به دفعات از آن استفاده کرده و لحظات خوشی را رقم بزنید. 

 حال میخواهیم وارد سالن شویم. از پله ها و ایوان عبور کرده به درب ورودی سالن میرسیم که ضدسرقت و از جنس ترک بوده و به همراه دو پنجره دوجداره آلومینیوم، که منبع ورود نور به فضای سالن میباشند. کف سالن از سرامیک پوشیده شده به همراه سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر کلاسیک (برنجی)، طرح مشبک، سیستم نورپردازی و صوتی هوشمند (ریموت دار) و آیفون تصویری که قابلیت ضبط هم دارد. استفاده از قرنیزهای چوبی و کاغذهای دیواری طرح گل و ساده که دیواره های سالن را پوشانده اند. کابینت و آشپزخانه MDF (فشرده) ضد آب، سقف مشبک چوبی و کشسان، گاز 4 شعله، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و پنجره ای که بعنوان نورگیر قرار دارند. آینه بزرگی با طرح جدید در کنار سرویس بهداشتی راهروی منتهی به اتاق خواب قرار گرفته که در جای مناسبی استقرار داده شده است. یک اتاق خواب در طبقه اول قرار گرفته که دیوارهای آن از کاغذدیواری پوشیده شده و یک درب به پشت ویلا دارد که بعنوان حیاط خلوت میتوان از آن استفاده کرد. یک سرویس بهداشتی ایرانی که شامل شیرآلات دوش با بهترین برند و روشویی سنگی کلاسیکی میباشد که در فضای بین آشپزخانه و اتاق خواب قرار گرفته که با دوری از سالن، نکته بسیار خوبی است. در این سرویس از ترکیب سه نوع کاشی استفاده شده که بوسیله نواری طلایی از هم جدا شده اند.

برای آشنایی با طبقه دوم از راه پله های چوب روسی گردان با نرده های استیل عبور میکنیم و به یک نشیمن نسبتا بزرگی میرسیم که حدود 50 متر میباشد. یک آینه بزرگی در نشیمن کار گذاشته شده و دو پنجره قدی که رو به تراس باز میشوند. در این سالن یک سرویس عمومی قرار گرفته که شامل سرویس فرنگی، دوش و روشویی سنگی است که مناسب برای مهمان و افراد طبقه بالا میباشد. 3 اتاق خواب در این طبقه قرار گرفته که اتاق اولی دارای کمد و کاغذدیواری بوده و ویویی که به پشت ویلا دارد. دو اتاق خواب بعدی دارای سرویس مستر (فرنگی، دوش و روشویی) و یک کمد دیواری میباشند. این طبقه یک تراس جداگانه دارد که منظره فوق العاده ای را به تصویر میکشد؛ مناظر شالیزار، جنگل و کوه که بسیار دیدنی هستند. این تراس حدود 20 متر مساحت داشته، دارای طاق زیبایی بوده و با اشراف به زمین های اطراف وسعت دید بالایی دارد. کافیست روی صندلی بنشینید و موسیقی گوش کنید و به مناظر زیبای اطراف چشم بدوزید.

برای مشاهده فایل های بیشتر در این رنج قیمت کافیست اینجا کلیک کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ویلا با کارشناسان ما در تماس باشید

کارشناس فروش مهندس راد

09196548082


محدوده آدرس:

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

مهندس حسین شرافت | جمعه 1401/08/27 - 16:55:02 5 ستاره

ممنون از فایل های به قیمت و زیباتون❤️

مهندس حسین شرافت | جمعه 1401/08/27 - 16:55:01 5 ستاره

ممنون از فایل های به قیمت و زیباتون❤️

بسیار عالی موفق باشید❤️ | جمعه 1401/08/27 - 16:51:22 5 ستاره

نیکبخت | چهارشنبه 1401/07/27 - 12:24:21 5 ستاره

فوق‌العاده عالی هستید 👏👏👏

| چهارشنبه 1401/07/27 - 12:23:08 5 ستاره

👏🏻👏🏻 توضیحات دقیق و عالی🌷

ویلاهای مشابه