صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نما سنگ

خرید ویلا نما سنگ اسکان رایگان

329

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم مبلغ کل نقد و مابقی طی اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 22395
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما سنگ 

ویلایی که میخواهیم با آن آشنا شویم در فاصله ای کوتاه از جنگل واقع شده که نسیم خوش را به شما هدیه میدهد محیطی با ویلاهای لاکچری و جذاب که نشان از ارزش بالای این منطقه است. یکی از دلایلی که باعث میشود سازنده سعی کند ویلاهای درجه یک و با کیفیتی در این منطقه بسازد، وجود جنگل است. به خاطر میزان بارش باران در شمال یکی از عواملی که باعث میشود تا از نفوذ آب به اجزای زیرزمینی و داخلی ساختمان جلوگیری به عمل آید، استفاده از سنگ در نمای ساختمان و البته حیاط میباشد. در مناطق جنگلی دنبال ویلاهایی باشید که از نمای سنگ مخصوصا تراورتن استفاده شده باشد. سنگهای تراورتن یک نوع سنگ آهک محسوب میشوند که از ترکیبات متنوعی در اثر رسوب چشمه های آب گرم بوجود آمده و هرچقدر این ترکیبات یا ناخالصی ها در این آبها کمتر باشند، رنگ سنگ شفافتر است.

بپردازیم به خرید ویلا نما سنگ که از سنگ تراورتن تشکیل شده و با 280 متر زمین و 200 متر بنا، از ویلاهای دوبلکس و خوش ساخت این منطقه محسوب میشود. این ویلا دارای یک دروازه ورودی بزرگ بوده که قابلیت پارک دو خودرو در حیاط را دارا میباشد. همچنین محیط ویلا دارای چراغ شب نما بوده و کاملا از گل و درختان زینتی تزئین شده؛ بعلاوه با کفپوش سنگی که دارد از فضای دلباز و یکدستی تشکیل شده است.

درب ورودی ضدسرقت، سقف کناف با نورپردازی مخفی، کف سالن سرامیک براق، TV wallو... از موجودیتهای طبقه اول این ویلا محسوب میشوند. راه پله های چوبی مشرف به طبقه بالا، یک سرویس ایرانی بصورت عمومی و یک اتاق خواب مستر در این طبقه قرار دارند به علاوه کابینت آشپزخانه. با عبور از راه پله ها به سراغ طبقه دوم میرویم که دارای دو اتاق خواب بوده که هر دو مستر هستند. یک نشیمن نیز قرار دارد که دری به سمت تراس داشته و به فضای روبروی ویلا اشراف دارد. این ویلا از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی در منطقه مشکلی نداشته و دارای چندین سوپرمارکت، میوه فروشی و نانوایی میباشد. 

آنچه از مختصات این ویلا بر می آید محل مناسبی برای سکونت دائمی و سرمایه گذاری است که روز به روز بر ارزش زمینهای آن افزوده میشود. نزدیکی به منابع مهمی همچون جنگل و دریا باعث شده این منطقه مورد توجه خیل زیادی از بازدیدکنندگان قرار بگیرد و به فراخور آن ویلاهای لوکس و طراحی های جدیدی را شاهد هستیم.

امیدواریم که توانسته باشیم توضیحات کاملی در مورد این ویلا به شما همراهان عزیز داده باشیم 

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

----------

برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما در تماس باشید 

خانم شکیبا

09120499061


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22395
درخواست مشاوره
09120499061
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه