صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس شمال

خرید ویلا دوبلکس شمال اسکان رایگان

420

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقدی و مابقی طی اقساط بلند بدون بهره
کد ملک 22410
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شمال

 

این ویلا دوبلکس دارای 300 متر زمین و 250 متر بنای دوبلکس میباشد که از 3 اتاق خواب (2مستر) و یک سرویس بهداشتی عمومی تشکیل شده است. در هر کدام از این 2 اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی کار شده بعلاوه روشویی، دوش و انواع کاشیهای درجه یک که ترکیب رنگی و زیبایی بصری خاصی را خلق کرده اند. سازنده در این ویلا با استفاده از تن رنگی بالا سعی کرده اقتدار رنگها را در زیبایی شناسی به تصویر بکشد. شما با استفاده از این رنگهای پس زمینه میتوانید با هنرمندی تمام اشیا و وسایل کاربردی لازم را در اتاق خوابتان چیدمان کنید.

خرید ویلا نما مدرن:

سه اتاق خواب این ویلا به نسبت بزرگ بوده بطوریکه هرکدام حدودا از 15 متر مساحت تشکیل شده اند و بسیار راحت برای کسانیست که میخواهند از یک یا دو تخت در خواب خود استفاده نمایند. همچنین وجود کمد دیواری و دسترسی خوب به ویوی اطراف، همه اتاقها را در شرایط یکسانی قرار داده و در واقع فرقی بین آنها گذاشته نشده است. شما در اتاق خوابهای طبقه بالا از یک طرف به فضای سرسبز و از طرفی به تراس و ویوی زیبای آن دسترسی خواهید داشت بطور کل این ویلا دارای 2 تراس میباشد که هرکدام نمای زیبایی را در برمیگیرند و پیشنهاد میشود زمان صرف صبحانه یا عصرانه تان را با این مناظر دل انگیز به اشتراک بگذارید. در نهایت حس و حالی که از این ویلا میگیرید، بسیار روحیه بخش بوده و تمام ساعات حضورتان در ویلا را رویایی میکند.

خرید ویلا با روف گاردن:

این ویلا دارای روف گاردنی با ویو بی نظیر خود مکان مناسب برای دور همی های شماست .این ویلا دارای دو نشیمن در طبقه بالا و پایین میباشد و همچنین از دو آشپزخانه و یک میز بار تشکیل شده است. آشپزخانه و موجودیتهایی همچون کابینت ترک، سینک، گاز چند شعله، شیرآلات برند و هود؛ فضای خوبی را برای طبخ غذا فراهم آورده و با وجود میز جزیره که در نمای جدید آشپزخانه های امروزی بیشتر مشاهده میشود، جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

استفاده از نورپردازیهای مخفی، هالوژن، لوستر عنکبوتی و پروژکتورهای ریلی؛ فضای داخلی سالن را بسیار روشن کرده و گرمای خاصی میبخشند. نوعی دیگر از نورپردازیها نیز در حیاط و محوطه این ویلا بکار گرفته شده که در هنگام شب، روشنایی چشم نوازی دارند. وجود درختهایی که در گوشه های دیوار کار شده، فضای سرسبزی را در حیاط این ویلا بوجود آورده اند. قرارگیری یک درخت بزرگ درست در ابتدای ورودی و کاشت سیکاس روبروی نمای ویلا، ترکیب چوب و سنگ و برگ را به زیبایی به تصویر کشیده است. کف حیاط این ویلا کاملا سنگفرش شده بعلاوه رگه های چمن مصنوعی و تزئین انواع گلهای زینتی که در گوشاگوش حیاط کار شده، فضای این حیاط را بسیار دلنشین کرده است. شما در این محوطه امکان پارک دو خودرو را دارید، همچنین ابنمای داخل حیاط  زیبایی بصری فوق العاده ای به ویلا بخشیده است.

برای خرید ویلا در شمال مطابق با بودجه و سلیقه شما، میتوانید با کارشناسان املاک رادین تماس بگیرید تا بهترین فایل ها را به شما معرفی کنند 

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

مشاور پاسخگوی شما

خانم شکیبا

09032083023

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه