صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس در شمال

خرید ویلا دوبلکس در شمال اسکان رایگان

429

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقد و مابقی طی اقساط توافقی بدون بهره
کد ملک 22527
زمین
300 متر مربع
بنا
340 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس در شمال

با عرض سلام خدمت تمام همراهان سایت املاک رادین، بهترین ها را برای شما عزیزان آرزومندیم 

این ویلا با 300 متر زمین و 340 متر بنای دوبلکس دارای نمایی مدرن میباشد که از چوب و سنگ تشکیل شده است. ویلایی که به مانند ویلاهای مدرن دیگر هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و با طرحی ساده و دلپذیر بنا شده است. اگر از دور به این ویلا نگاه کنید، ترکیب رنگی سنگ و چوب نما بعلاوه استفاده درست و زیبای چوب در کنار باغچه ای سرسبز بسیار دیدنی و چشم نواز است. هرچقدر ویلا با نمای کلاسیک دیده اید کنار بگذارید تا با این ویلای مدرن بیشتر آشنا شوید.این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده که از محوطه ای با سنگ و چراغ شب نما کار شده بعلاوه گلها و درختانی که در محیط این ویلا کاشته شده اند. یک قسمت بعنوان سکوی آلاچیق نیز درنظر گرفته شده که میتوانید با گذاشتن چند صندلی در فضای آزاد آن لذت ببرید. در حیاط امکان پارک یک خودرو را خواهید داشت و در قسمت غربی نیز میتوانید به حیاط پشت ویلا دسترسی داشته باشید. یک تراس حدودا 5 متری نیز در طبقه اول ساخته شده که میتوانید با قراردادن چند گلدان و گل به این فضا روح ببخشید.

 خرید ویلا چمستان

پنجره سراسری در سمت چپ درب ورودی درب ضد سرقت کار شده که علاوه بر زیبایی  عامل ورود نور به فضای سالن و آشپزخانه میباشند. ویلاهای مدرن با داشتن پنجره های بزرگ، سبک معماری خاصی دارند. این نوع ویلاها بخاطر پلانهای ساده و آزادی که دارند بسیار مورد بازدید و خرید قرار میگیرند. پلانهای آزاد یعنی با حداقل کردن دیوارها، یک زیبایی بصری ایجاد کرده و دستتان را برای تغییر و تنوع دکوراسیون باز میگذارد.وقتی وارد سالن این ویلا میشوید فضای آشپزخانه با تجهیزات کامل را میبینید کف سالن سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، آیفن، نصب لوله های شوفاژ و TV Wall  از موجودیتهای سالن بوده و ترکیب رنگی زیبایی را خلق کرده اند. بطوریکه میتوانید براحتی مبلمان خود را با آنها ست و البته تلفیق کنید. در این ویلا غالبا شاهد رنگهای سفید، طوسی و خاکستری هستید که باتوجه به نزدیک بودن تُن رنگیشان، اگر یک رنگ گرمی مانند قرمز در کنارشان قرار گیرد بسیار جلب توجه میکند. مثلا انتخاب رنگ مبلمان، فرش و یا حتی وجود همین آجرنما باعث میشود از رنگها استفاده بهینه تری کرده و به فضای داخلی ویلایتان رنگ بپاشید.

سالن این ویلا حدودا 50 متر بوده بعلاوه فضای آشپزخانه که 16 متر میباشد؛ فضای به نسبت بزرگی را شامل میشوند. یک سرویس عمومی که شامل سرویس ایرانی و فرنگی، دوش، روشویی، آینه و سیفون میباشد روبروی سالن قرار گرفته که بهتر است از برای مخفی نگه داشتن سرویس به سالن استفاده شود. یک اتاق خواب 9 متری در کنار سرویس قرار گرفته که دارای کمد دیواری میباشد. این اتاق یک پنجره به پشت ویلا دارد.راه پله های سنگی با نرده های آلومینیومی و شیشه، راه اتصال به طبقه بالاست. این فضا از یک نورگیر بسیار خوبی بهره مند بوده که فضای نشیمن را روشن میکند. نشیمن دارای 30 متر مساحت است که از طریق دربهای ریلی به یک تراس 10 متری راه دارد. این تراس ویوی فوق العاده ای از مناظر اطراف و منطقه حاضر دارد که بسیار دیدنی میباشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم یک باغچه کوچکی در گوشه این تراس قرار گرفته که هم عطرش فضا را عطرآگین میکند و هم محیط خوبی برای مطالعه است.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا دوبلکس در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید

صداقت رمز ماندگاری ماست

برای مشاوره و خرید ویلا با هر بودجه ای با کارشناس ما تماس بگیرید

مهندس عبدی

09116009722

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه