صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا استخردار در شمال

فروش ویلا استخردار در شمال اسکان رایگان

395

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،800،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی اقساط دون بهره
کد ملک 22415
زمین
280 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا استخردار در شمال

سلام 

 

اگر ویلایی به شما معرفی میشد که در یکی از شهرک های بزرگ و بنام منطقه قرار گرفته با ویویی بی نظیر از کوه و جنگل، چه کار میکردید؟ احتمالا اولین چیزی که می پرسید قیمت ویلاست؛ برای ویلایی که تمام امکانات و دسترسی های لازم را داشته و روز به روز بر قیمت و ارزش آن افزوده میشود؛ معطل کردن جایز نیست و چشم بسته آن را خریداری کنید. بله؛ این ویلا در یکی از زیباترین مناطق جنگلی استان مازندران واقع شده که از روی تراس میتوانید به ویوی زیبا و چشم نواز مناطق آن چشم بدوزید. مناظری که تا وقتی در ویلا حضور دارید؛  اگر با هدف زندگی در محیط خوش آب و هوا و سرسبز شمال اقدام به خرید ویلا میکنید، این هدیه را به شما میدهیم که اگر سری به جنگل هم نزنید، همچنان میتوانید از حال و هوای خوش جنگل در محیط ویلایتان لذت ببرید. 

خرید ویلا نما سنگ

این ویلا با 280 متر زمین و 250 متر بنا با نمایی رومی از سنگ تراورتن از زیباترین ویلاهای این شهرک محسوب میشود؛ شهرکی که تا جاده اصلی حدود 4 کیلومتر فاصله داشته این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی است و با توجه به ویلاهای زیادی که در آن ساخته شده، از حس و حال بسیار خوبی برخوردار است. اگر با دیدن رنگ سبز گیاهان حال خوشی به شما دست میدهد و یا اگر جزو کسانی هستید که به گلها و گیاهان اهمیت زیادی داده و سعی میکنید در محیط خانه تان از این سبزینه های دوست داشتنی مراقبت کنید؛ بهتر است این ویلا را از دست ندهید. همین حالا برای خرید آن اقدام کنید تا دیر نشده!

خرید ویلا دوبلکس

این ویلا دارای 3 اتاق بوده و که سه اتاق آن در طبقه دوم و اتاق آخری هم در طبقه سوم قرار گرفته است. نکته جالب ویلای حاضر این است که در طبقه اول اتاق خوابی طراحی نشده و بجایش یک استخر 30 متری ساخته شده که از طریق یک درب به سالن راه دارد. ابعاد فضای داخلی استخر 18 متر بوده و دارای سکو برای نشستن است. این استخر بخاطر پنجره و درب خروجی که به پشت ویلا دارد از مقدار نور کافی برخوردار بوده و همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید کاملا فضای استخر روشن است. روشن بودن استخر از طریق نور طبیعی، در میزان مصرف انرژی صرفه جویی شده و بطور کلی احساس خوبی به افرادی که در حال استفاده از این استخر هستند داده میشود. 

کابینت این ویلا از جنس ممبران بوده که باتوجه به آینه کاری دیواره آشپزخانه، ترکیب زیبایی را پدیده آورده اند. میز غذاخوری (کانتر)، گاز 5 شعله، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و در کل فضای باز آشپزخانه؛ این موقعیت را برای بانوی هنرمند ایرانی بوجود آورده تا با طبخ بهترین غذاها از هنر آشپزی خود بهره ببرد.سالن این ویلا حدودا 70 متر میباشد و کف آن از سرامیک براق پوشیده شده به همراه کاغذ دیواری های به رنگ قهوه ای و شیری استفاده شده که فضا را برای طراحی دکوراسیون با رنگهای سفید و روشن فراهم کرده است.

درب ورودی ضدسرقت، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، TV wall، آیفون تصویری، سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، روشویی، انباری و پنجره های دوجداره از موجودیتهای دیگر این سالن میباشند. راه پله سنگی با نرده های چوبی راه ورود به طبقه بالاست که در همان ابتدا با 3 اتاق خواب روبرو میشویم که هر کدام دارای ابعاد 15 متری هستند. دو تا از این اتاقها مستر هستند و در هر کدام از کمد دیواری با طرح و شکلی نوین بکار گرفته شده است. سازنده از انواع کاغذهای دیواری استفاده کرده که هرکدام هارمونی رنگی زیبایی دارند. مثلا انتخاب رنگهای بنفش تیره و آبی کمرنگ میتواند برای اعضای خانواده یک نمادی را تداعی کرده که مناسب روحیه و شرایط فکری آنهاست.هرچقدر اهل گفتگو هستید؛ شبهای پر ستاره این بام را از دست ندهید و در کنار عزیزانتان خوش باشید.

این ویلا دارای محوطه سازی زیبایی است که از نمای بالا کاملا به محوطه اشراف خواهید داشت. محیطی که از چندین درخت و گل زینتی تشکیل شده محیط مفرح و همه پسندی را بوجود آورده است. کف حیاط از سنگ پوشیده شده و اطراف آن پر از گیاهان چهارفصل تشکیل شده بعلاوه چراغهای شب نمایی که در بین باغچه قابل رویت هستند. در حیاط امکان پارک دو خودرو وجود داشته و با توجه به متراژ بالای زمین؛ میتوان تاب نیز نصب کرد.

در آخر امیدواریم تا توانسته باشیم اطلاعات کافی برای خرید ویلا استخردار در شمال در اختیار شما همراهان قرار داده باشیم با تشکر از شما

حس خوب خرید را با ما تجربه کنید

--------------

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید

خانم ملایی

09196548082


محدوده آدرس:

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه