صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا دوبلکس شمال

ویلا دوبلکس شمال اسکان رایگان

235

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،800،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط
کد ملک 23182
زمین
160 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس شمال

 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان سایت املاک رادین

 

این ویلای نوساز و شهرکی در شمال کشور میباشد و در منطقه بی نظیر جنگلی در نور ساخته شده است. بنای این ویلای نوساز به متراژ 160 متر مربع و در زمینی به متراژ 150 متر مربع و با چشم انداز بسیار زیبا بنا شده است.برای این ویلا نما مدرن کار شده است که زیبایی دوچندانی به ویلا بخشیده است.

 

این ویلا دوبلکس شمال مدرن بوده و دارای 3 اتاق خواب مستر می باشد  و دارای ویوی عالی است. از امکانات داخلی این ویلای جنگلی می توان به کابینت، نور پردازی مخفی، کفپوش های زیبا و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید ویلا نور مشتاق تر نماید. محیط خارجی این ویلا با گیاهان و درختچه طراحی شده که باعث جذابیت و زیبایی این ویلا جنگلی  شده است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

 

 

 

موقعیت این ویلا شهرکی است و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد. منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته است، یکی از خوش نام ترین مناطق در شمال کشور است که ساکنین آن عمدتا غیر بومی می باشند. این ویلا دارای سند ششدانگ عرصه و عیان می باشد . از ویژگی های این ویلا می توان به پکیج رادیاتور ،ویو کارت پستالی ، تراس سند تک برگ و جواز و پایانکار اشاره کرد. سن این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای الاچیق ، باربیکیو ،گرما و روشنایی هوشمند، حیاط سازی شیک ، پکیج ، پارکینگ،انباری می باشد. شرایط پرداخت این ویلای جنگلی به صورت چک و نقد است.

 

 ............................

 

برای خرید در هر رنج قیمت و دریافت مشاوره تماس بگیرید

 

مهندس دارا

 

09385540995

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس شایگان

** 09196548082 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه