صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت در مازندران

خرید ویلا نیم پیلوت در مازندران اسکان رایگان

493

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
پرداخت یک سوم نقد و مابقی طی اقساط توافقی بدون بهره
کد ملک 22507
زمین
170 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت در مازندران

با سلام 

اگر به فکر ویلایی شهرکی با نگهبانی 24 ساعته با قیمت مناسب و جایی نزدیک به جنگل و جاده هستید، این ویلای شهرکی را به شما پیشنهاد میکنیم.دو ویلای نیم پیلوت کنار هم مناسب آن دسته از خریدارانی که تمایل دارند دو خانواده در کنار هم ویلا داشته باشند.همچنن به دلیل شباهت این دو ویلا به معرفی یکی از آن ها میپردازیم.  از این منطقه تا دریا حدود 30 دقیقه فاصله میباشد که میزان شرجی هوا کم است و در روزهای گرم سال براحتی میتوانید در ویلایتان از هوای خوش لذت ببرید. همینطور اگر در بهار یا تابستان به این منطقه سفر کنید، از زیبایی های جنگل سرسبز آن به وجد خواهید آمد؛ این در صورتی است که در پاییز یا زمستان نیز این منطقه همچنان زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. این منطقه با وجود نمای دور و نزدیکی که به جنگل و کوه دارد از جاذبه های تفریحی خوبی برخوردار است.

خرید ویلا زیر قیمت در شمال

هر کدام از این دو ویلا دارای 170 متر زمین و 120 متر بنا، دارای طراحی نیم پیلوت بوده که نمای آن کاملا از سنگ و چوب به صورت مدرن است. همچنین این ویلا با قرارگیری در شهرک و فاصله ای ۵۰۰ متری تا جاده، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار میباشد. همانطور که میدانید.ویلای حاضر دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک است که دو مسیر نفررو و ورود خودرو امکانپذیر است. همانطور که در تصاویر این ویلا مشاهده میکنید براحتی میتوانید در حیاط این ویلا دو خودرو و در پارکینگ مسقف آن یک خودرو پارک نمائید. وجود گلها و درختان سرسبز و زینتی، کفپوش سنگی حیاط و چراغهای شب نما؛ باعث شده طبیعت چشم نوازی را شاهد باشیم. اینکه بتوانید در حیاط خود از پوششهای گیاهی استفاده کرده و به اتفاق خانواده و دوستان دور هم جمع شوید به چنین ویلایی نیاز است تا ساعات لذت بخشی را کنار هم بگذرانید.

با عبور از درب ورودی ضدسرقت به سالنی نسبتا بزرگ میرسید و آشپزخانه در انتهای آن واقع شده است. کابینت آشپزخانه MDF بوده و دارای گاز 5 شعله، سینک دوقلو و پنجره بعنوان نورگیر یا تهویه میباشد. سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، دو پنجره قدی و دیوارهای گچی پوشیده از کاغذدیواری از نمای داخلی ویلا محسوب میشوند.

این ویلا دارای یک راه پله چوبی با نرده های آلمینیوم و دو اتاق خواب است که یک اتاق در طبقه پایین و اتاق دیگر در طبقه بالا به صورت مستر واقع شده و یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز به همراه دوش در طبقه پایین قرار گرفته اند.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا نیم پیلوت در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

برای خرید و مشاوره لطفا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

 

مهندس عبدی

 

09116009722

 

 


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه