صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس ساحلی

خرید ویلا دوبلکس ساحلی اسکان رایگان

800

مشاور مهندس احمدی

** 09190871057

قیمت
20،000،000،000 تومان
نقد
کد ملک 16079
زمین
700 متر مربع
بنا
650 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس ساحلی

 

خرید ویلای نما مدرن

 

خرید ویلا لاکچری در نور با بنای دوبلکس به مساحت 700 متر مربع و در زمینی به متراژ 650 متر در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد. بنای این ویلا دوبلکس می باشد.خرید ویلا دوبلکس  دارای 4 اتاق خواب می باشد که ۲ اتاق آن مستر می باشند. این ویلا در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا 

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلای جنگلی در نور داشته باشد. 

 

از دیگر ویژگی های این ویلا ، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد. برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است. آشپزخانه این ویلا دارای فضای مناسب و امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود لازم به ذکر این ویلا دارای استخرعالی و دارای اب سرد وگرم و سونای خشک وبخار می باشد.

 

 خرید ویلا استخر دار وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شهر نوشهر داشته باشد. برای این ویلای جنگلی از ذرب ضد سرقت استفاده شده است که یکی از آیتم های تاثیر گذار بر خرید مشتری می باشد.

 

این ویلا  علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، باربیکیو، سیستم تصفیه آب و … می باشد. همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در جاهای مختلف ویلا استفاده شده است.

 

قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در نوشهر با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر نوشهر و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت40 میلیارد تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید وصدای دریا و منظره ساحل ببینید، ما حتما خرید این ویلا در نور را به شما پیشنهاد می کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر باماتماس بگیرید : اقای سلیمانی 09116009722

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: نور

مشاور مهندس احمدی

** 09190871057

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه