صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس لاکچری در شمال

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در شمال اسکان رایگان

756

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

قیمت
20،000،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقدی و مابقی اقساط توافقی بدون بهره
کد ملک 22501
زمین
600 متر مربع
بنا
900 متر مربع
طبقه
3
اتاق
7
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در شمال

سلام بر همراهان املاک رادین 

بدون مقدمه...

از بین مناطق جنگلی و زیبای شهر چمستان اگر بخواهیم ویلایی را به شما معرفی کنیم که در موقعیتی فوق العاده قرار داشته باشد، بدون شک یکی از اولین پیشنهادات ما به شما همین ویلاست، ویلایی با کوتاهترین فاصله تا جنگل دارای منظره ای بی نظیریست، شما از روی دو تراس مدور این ویلا که در طبقات دوم و سوم آن موجود است، براحتی میتوانید مناظر زیبای جنگل و کوه های اطراف را به مانند لنز عریض موبایلتان که تمام تصاویر را در یک قاب نشان میدهد، نظاره گر باشید. حتی روز های بارانی و سرد سال هم این مناظر بینظیر را از دست نمی دهید، در شاه نشین مرتفع این ویلا میتوانید از طریق پنجره های بزرگش کوه، جنگل و دشت های اطراف را در افق دیدتان داشته باشید.

این ویلا با 600 متر زمین و 900 متر بنای تریپلکس در شهرکی واقع است که اکثر قواره های آن ساخته شده، همانطور که مشاهده میکنید نمای ویلا سنگ تراورتن تشکیل شده و دارای 7 خواب (مستر) است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

خرید عمارت لوکس در شمال

این ویلا از آن دسته ویلاهایی است که در نگاه اول به دل مینشیند و مطمئنا تقاضاهای زیادی برای بازدید خواهد داشت. معمولا عمارت ها در نگاه اکثر افراد زیبا به بنظر می رسند و از نظر طراحی مورد پسند عام هستند، ساختار این ویلا هم به همین صورت است و از هر منظر دلرباست و اگر اهل عکاسی و فیلمبرداری هستید، میتوانید نماهای مختلفی از آن را در قاب زیبایی به تصویر بکشید. وجود دو تراس این ویلا که یک نمای 180 درجه از ضلع شرقی تا جنوبی دارد، بهترین لوکیشن برای ساخت موزیک ویدئو است و باعث میشود بتوانید مانور زیادی روی آن بدهید و شات های خوبی بگیرید. یکی دیگر از موجودیتهای این ویلا که شما را در تهیه تصاویر زیبا و البته کلیپهای کوتاه همراهی میکند، وجود راه پله چوبی گردان است که از طبقه اول تا شاه نشین کار گذاشته شده. این راه پله با تخصص و مهارت بکار گرفته شده در ساخت آن باعث شده با حداقل اشغال فضا کاملا استاندارد برای استفاده باشد.

خرید ویلا استخردار در چمستان

این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده و در حیاط آن امکان پارک یک خودرو فراهم است. کف حیاط با سنگ پوشش داده شده و محوطه سازی زیبایی که در گوشه های حیاط مشاهده میشود، محوطه شکیل و یکدستی را بوجود آورده است. همینطور یک استخر روباز بزرگ نیز در گوشه حیاط کار شده به همراه آلاچیق که میتوانید لحظات زیبایی را با خانواده و دوستان خود بسازید. با عبور از راه پله و زمانی که قصد ورود به فضای داخل سالن را دارید، با ستون های بزرگ روبرو میشوید که ابهت خاصی به ویلا داده اند. پس از ورود، سالن بزرگی را میبینید که کف آن سرامیک و سقف کناف با نورپردازی مخفی کار شده است. همچنین این سالن دارای یک درب ضدسرقت، چند پنجره قدی دوجداره (UPVC) و TV Wall میباشد.

کابینت MDF، هود، سینک دو قلو، پنجره، فضای تعبیه شده برای یخچال و میز کانتر جزو آشپزخانه این ویلا محسوب شده، در طبقه اول یک سرویس بهداشتی عمومی قرار دارد،  بیشتر اتاق خواب های این ویلا در طبقه دوم قراره گرفته و هر کدام حدود 12 متر هستند، در هیچ یک از این اتاق خواب ها و حتی نشیمن طبقه دوم از کاغذ دیواری استفاده نشده که در واقع دست شما را برای انتخاب طرح آن و یا عدم تمایل به چسباندن کاغذ دیواری باز گذاشته است. در اتاق خوابها کمد دیواری کار شده و البته پنجره های قدی که براحتی میتوانید مناظر زیبا و جنگلی اطراف ویلا را مشاهده فرمائید.

بخش بسیار جذاب این ویلا طبقه سوم آن است که با عبور از راه پله ها با شاه نشین وسیعی روبرو میشوید که حدودا 100 متر بوده و محل خوبی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی میباشد. در این طبقه میتوانید انواع بازیها مثل بیلیارد، فوتبال دستی و را داشته باشید و یا از آن به عنوان سالن ورزش، اتاق سینمای خانگی و یا محیط کاری خود استفاده نمائید. مسلما با مناظر چشم نوازی که از پنجره های آن قابل مشاهده است، در این طبقه احساس بهتری خواهید داشت. سازنده سقف این طبقه را چوب کار کرده، یک میز کابینت بعلاوه سینک نیز در گوشه سالن قرار داده و پنجره بزرگی را در دو طرف سالن کار گذاشته که قابل باز شدن نیستند ولی نمای زیبایی از طبیعت را به تصویر میکشند. یک در و پنجره بزرگ نیز به تراس وجود دارد تا بتوانید جنگل را در پیش رویتان داشته باشید. بی شک این ویلا برای کسانی که حس هنرمندانه دارند فوق العاده است، می توانید برای پیشرفت کار هنری خود از طبیعت زیبای اطراف این ویلا الهام بگیرید.

برای آشنایی با امنیت این ویلا بهتر است با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی آن آشنا شوید، چرا که امنیت حرف اول را در این شهرک میزند و ساکنین آن خیالشان از بابت امنیت راحت است. عموم ویلاهای شهرکی از نگهبانی برخوردار هستند و این موضوع برای خریدار بسیار حائز اهمیت است. بعضا ممکن است خریدار بخواهد مدت زمان کوتاهی در ویلایش بماند و کمتر به ویلا سر بزند؛ بنابراین نیاز است تا امنیت ویلا حفظ شود و حتی با قابلیت دوربین مداربسته بتواند ویلایش را زیر نظر داشته باشد.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برای خرید ویلا تریبلکس لاکچری در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

 

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

برای خرید و مشاوره با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

مهندس عبدی

09116009722


محدوده آدرس: امیر آباد

مشاور مهندس عبدی

** 09116009722 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22501
درخواست مشاوره
09116009722
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه